AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Syns denne tråden passer best her på Samliv og relasjoner, selvom det har med et seksuelt tema å gjøre så går det mest på selve forholdet..Jeg lurer på om man kan være i et forhold som ikke er bra, hvor partnerne ikke kommuniserer bra, men sexen er bra, og begge to er veldig "avhengig" av sex og veldig fornøyd med sexen de har sammen... Jeg tror selv at jeg er sex avhengig, og at hadde det ikke vært for det så hadde jeg forlatt forholdet jeg er i, samme angående han...Så; kan to mennesker som ikke passer sammen overhodet, bare bli i et seksuelt forhold med hverandre, når de bor sammen? Eller høres det helt på trynet ut? Hvordan tror du at det går i lengden? Det jeg ikke liker ved det, er at vi er samboere, skulle mer ønske vi heler bodde hver for oss slik at vi heler kunne møtes for slike ting - sluppet all den dårlige kommunikasjonen, kranglingen ++ Anonymous poster hash: ae2b8...7a4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Jeg og eksen holdt nok sammen mye lenger enn vi burde, pga sexlivet. Helt himmelsk. Etter en krangel, så hadde vi sex og alt var glemt... Kommer aldri til å finne maken.....:Anonymous poster hash: 87894...28b 1
LexSuperior Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Nei. Jeg tror ikke det går. Det ødelegger for så mye annet i livet ditt.
Gjest Tiaen Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Syns denne tråden passer best her på Samliv og relasjoner, selvom det har med et seksuelt tema å gjøre så går det mest på selve forholdet..Jeg lurer på om man kan være i et forhold som ikke er bra, hvor partnerne ikke kommuniserer bra, men sexen er bra, og begge to er veldig "avhengig" av sex og veldig fornøyd med sexen de har sammen... Jeg tror selv at jeg er sex avhengig, og at hadde det ikke vært for det så hadde jeg forlatt forholdet jeg er i, samme angående han...Så; kan to mennesker som ikke passer sammen overhodet, bare bli i et seksuelt forhold med hverandre, når de bor sammen? Eller høres det helt på trynet ut? Hvordan tror du at det går i lengden? Det jeg ikke liker ved det, er at vi er samboere, skulle mer ønske vi heler bodde hver for oss slik at vi heler kunne møtes for slike ting - sluppet all den dårlige kommunikasjonen, kranglingen ++ Anonymous poster hash: ae2b8...7a4 Hvis du setter sex høyere enn å ha det bra, så værsågod.
Biloba Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Du ødelegger jo for å finne en det klaffer med på alle plan når du henger fast i noe som på det jevne er dårlig.
mrrte Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Det er ikke noe jeg vil anbefale deg, men snakk med samboeren din om hva du tenker hvertfall, men jeg er helt enig med dette svaret... Du ødelegger jo for å finne en det klaffer med på alle plan når du henger fast i noe som på det jevne er dårlig. Hva med å heler faktisk bruke tiden på å finne en som du både har god sex å kommunikasjon med?
Gjest Blomsterert Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Lidenskap og begjær skal en ikke kimse av :-) Men det blir nok noe utilfredstillende etterhvert. Kommer jo an på hva slags type menneske en er,og krav en har til forhold. Ville nok blitt noe tomt for meg i det lange løp.
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Hvorfor bo sammen med sin fuckbuddy? For det er jo det dere er. Dere burde heller gjøre det slutt, og flytte fra hverandre for å så heller møtes kun for sex. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 Hvorfor bo sammen med sin fuckbuddy? For det er jo det dere er. Dere burde heller gjøre det slutt, og flytte fra hverandre for å så heller møtes kun for sex. Ts her Nei det er det jeg ikke er fornøyd med selv.... Men er vel han som da tenker masse sykt om at jeg kommer til å ligge med mange andre enn bare han, og vi har jo vært i et forhold/samboere et års tid, kan forstå han på en måte, men vi har så utrolig dårlig kommunikasjon - og han skal alltid krangle, og det er faktisk bare sexen som er bra... Men er enig selv med at jeg bør finne meg en som jeg både kommuniserer bra med, og gir god sex... Anonymous poster hash: ae2b8...7a4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #11 Skrevet 7. juli 2014 Så lenge alt annet er bra med dere og livet deres så går det fint å "leve" på sexen. Hva skjer den dagen noe hender og den ene er ute av stand til å ha sex en periode, ved f.eks. sykdom? Anonymous poster hash: adf88...68f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #12 Skrevet 7. juli 2014 Har sagt det før og sier det igjen. Et forhold der sex er limet som holder dere sammen varer aldri i lengden, sex med samme person går man etterhvert lei av når kjærlighet ikke er innblanda. Anonymous poster hash: a1e98...0a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå