Gå til innhold

Til deg som fant kjæreste via nettdating: Hvor mange måtte du treffe før du fant den rette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften sier vel alt;)

1) Tok det lang tid? Måtte du lide deg igjennom mange feilslåtte dates med menn det aldri klaffet skikkelig med?

2) Ble du mye avvist og/eller underveis, eller avviste du selv mange?

3) Var din utkårede annerledes enn du i utgangspunktet hadde tenkt/håpet på

(i utseende eller væremåte) ,firte du på kravene?

4) Hvilken nettdatingsside traff du kjæresten din på?

Hilsen en som vurderer nettdating og trenger litt innspill ;)

Anonymous poster hash: 52ef5...3f8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

1) Tok det lang tid? Måtte du lide deg igjennom mange feilslåtte dates med menn det aldri klaffet skikkelig med?

Anonymous poster hash: 52ef5...3f8

Jeg har datet mye gjennom nettet. Fordi det er den eneste muligheten jeg har, føler jeg. Jeg er beskjeden type. Går kun på jobben, og på jobben er det ikke noen i mitt alderstrinn. Ellers så er jeg veldig usosial. Det er derfor nettet er mitt eneste alternativ.

1. Jeg fikk en kjæreste etter å ha skrevet i ett år med ulike menn på nettet. Men ellers så traff jeg bare menn jeg ikke var interessert i , eller menn som bare virket sexinteresserte ut ( og de droppet jeg), eller så var det noen få som ikke tok kontakt igjen.

2. Jeg fikk høre at jeg var aktuell som fast elskerinne mye underveis. Det tæret litt på selvtilliten. Og da ble disse mennene dumpet. Noen av de sutret litt for det, mens noen virket helt likegyldig ut. Så det var ikke noe festlig. Jeg har blitt ignorert noen ganger i ettertid, men sjelden. Jeg har blitt dumpet før via nettdating og.. Jeg har opplevd å måtte dumpe noen selv fordi jeg reagerte på ting med dem.

3.. Jeg er ikke lenger sammen med kjæresten jeg fant via nettdating, for jeg følte at det ikke funket mellom oss. Han var lettere å prate med enn jeg hadde trodd på forhånd. Han var anderledes enn han var på nettet ja. Vil si at det var faktisk positivt. Men det var også noen negative sider som jeg ikke holdt ut med.

4. Møteplassen

Nå er jeg singel, og det jeg opplever nå er at menn som dumpet meg for 2 - ca 3 år siden kommer tilbake og sier at de egentlig var veldig forelsket i meg selv om de måtte dumpe meg den gang.. Vet ikke helt om jeg skal tro de ;). Dette har skjedd 3 ganger nå. Så jeg synes det hele er rart.

Endret av Meline37
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Tja, koste meg på de dater jeg var på. Var på en til to dater med fire. Klaffet veldig med en men vi avbrøt begge videre kontakt pga avstand. Den femte jeg traff ble jeg sammen med.

Avvist og avvist. Kontakten dabbet bare av da vi merket vi ikke hadde noe kjemi.

Firte nok litt på kravene med han siste jeg traff og etterhvert ble sammen med. Skulle nok ikke gjort det fordi det varte ikke så lenge fordi det egentlig ikke var match.

De jeg traff traff jeg på sukker.no.

Er sammen verdens beste kjæreste nå og han traff jeg på en side som ikke nødvendigvis er en datingside men en for spesielt interesserte :)

Endret av Miamaia83
Skrevet

1) Tok det lang tid? Måtte du lide deg igjennom mange feilslåtte dates med menn det aldri klaffet skikkelig med? Ja, det tok ett år. Måtte ikke lide meg gjennom. Var selektiv.

Ble nok ikke så mye avvist som jeg selv avviste.

Ja, firte litt på kravene ang utseendet, men ikke nevneverdig.

Møteplassen.

Skrevet (endret)

1) Tok det lang tid? Måtte du lide deg igjennom mange feilslåtte dates med menn det aldri klaffet skikkelig med? Det tok to uker fra vi begynte å sende hverandre meldinger til første date og vi ble sammen. Hadde bare én date. Ville bare date folk jeg var 99% sikre på at jeg ville bli sammen med IRL.

2) Ble du mye avvist og/eller underveis, eller avviste du selv mange? Kommer litt an på hva du mener med det. Jeg fikk meldinger fra mange, som jeg da også avviste, men jeg traff bare min kjæreste.

(i utseende eller væremåte) ,firte du på kravene? Nei, han var i grunn slik jeg forstilte meg.

4) Hvilken nettdatingsside traff du kjæresten din på? Nettdating.no

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt profil på sukker.no i snart tre år nå, men har bare vært aktiv og på utkikk i perioder. Har bare vært på èn date og da ble jeg avvist.

Jeg har blitt avvist av de 3-4 mennene jeg har vært interessert i. Èn avviste meg etter date, de andre har fosvunnet etter at vi har skrevet litt frem og tilbake.

Han ene jeg møtte var slik jeg trodde av utseende, men var nok mer useriøs og overfladisk enn han fremstilte seg på nett. Jeg firte ikke på kravene, nei.

Jeg er fremdeles singel og jeg har brukt sukker.no.

Anonymous poster hash: bdfb5...174

AnonymBruker
Skrevet

Ser nå at tråden er ment for de som fant seg kjæreste. Sorry :)

- Ab #6

Skrevet (endret)

Jeg har kommet helt ut av tellingen på antall nettdater jeg har møtt i livet mitt.

Men min første mann som det varte med i ca 15 år, traff jeg faktisk gjennom kontaktannonse i en lokalavis :). Jeg var bare tenåring den gang, og var nysjerrig på alt mulig. Tanken var ikke et forhold, for det følte jeg meg ikke helt klar for, men det ble det. Og jeg fikk to nydelige barn. Men forholdet varte desverre ikke.. Ganske romantisk egentlig : for jeg husker han var min første mann både sexuellt og ellers :). Jeg synes at han var kjempeflott å se på, og følte at vi var veldig like på mange måter, men da vi flyttet sammen ble det for mye krangling. Jeg fikk aldri opplevd hjertesorger før etter at det forholdet ble slutt, og da var jeg 35 år. Så da måtte jeg gå igjennom det jeg hadde bare lest om.

Jeg har vært villt forelsket en gang via nettdating. Jeg traff en fyr som jeg smeltet helt for. Og jeg trodde han følte det samme. Vi drev på en stund, men han bodde 100 mil unna og det var vanskelig. Tilslutt brøt han med meg, og sa at han aldri ville se meg igjen. Den var veldig vond. Men jeg opplevde å bli svevende forelsket :). Og det føltes som hentet fra en film... Det var fantastisk når alt var bra.

Siden forrige forhold ble avsluttet for litt over ett år siden så har jeg sikkert truffet 8 dater. En sommerromanse, men jeg ble dumpet etter en to måneder, en fyr som jeg dumpet selv, en som jeg gikk mye å trente med som jeg dumpet selv etter en stund for jeg følte at det hele ble feil for meg, en som dumpet meg , en som jeg aldri hørte mer fra igjen, en som jeg hadde to måneders dateforhold til men så dumpet jeg han fordi jeg følte at han var bare ute etter en ting, også møtte jeg en som dumpet meg på date, en som sa at han var interessert å bli kjent med meg men han virket så sexfokusert ut at jeg dumpet han. Også møtte jeg en som sa at jeg var verdens vakreste dame og at han var så forelsket men jeg dumpet han fordi han oppfylte ikke mine krav på personlighet. Nå har jeg vært glad for å ha litt tid alene uten dating, for jeg føler den datingen var et følelsesmessig kaos. Kjedelig å måtte date ny , og så ny, og så ny og så ny....Bedre å slippe følelsesspinnet og ta det litt med ro innimellom.

Men jeg har fortsatt troen på at jeg kan være heldig å møte den store kjærligheten. Men krav settes! :)

Endret av Meline37
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser nå at tråden er ment for de som fant seg kjæreste. Sorry :)

- Ab #6

Det går sikkert helt fint, for Meline har jo skrevet livshistorien sin i denne tråden. :roll:

Når det kommer til det du spør om så tror jeg nok at du kanskje trenger å bli litt mer bevisst på hvem du er, og hva du kan få og ikke ha for høye krav med tanke på en partner. Siden du har blitt avvist av nesten alle du har kontaktet, pluss han ene du var på date kan det nok hende du må justere radaren din litt. :)

Anonymous poster hash: 085be...0c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...