AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Blir du ofte sjekket opp på foreks på butikken eller på jobben? Det skjer aldri med meg. Vet ikke hvorfor, men er nyskjerrig på om det er unormalt å aldri bli sjekket opp på butikker eller på jobb? Jeg er litt sjenert type da, og jeg vil jo si at jeg ser normal ut, men blir uansett aldri sjekket opp. Går ikke ut på byen, har ikke mange venner heller, og lever et mer tilbaketrukkent liv, så kan være derfor. Anonymous poster hash: 03322...fe7
Gjest Lille-pus Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Det har hendt jeg har blir forsøkt sjekket opp, og da på jobb. Svært trivelige, sympatiske, flotte menn som jeg alt har et meget godt samarbeid med i jobbsammenheng. Et stort kompliment. 1
Gjest Timber Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Utrolig nok så har jeg blitt det, selv om jeg ikke er noe å sjekke opp i egne øyne. Jeg er liten, rund og nesten ikke hår og ikke noe de fleste snur seg etter på gata. Blitt sjekket opp av både damer og menn, men får ta det som et kompliment.
wintergirl Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Utrolig nok så har jeg blitt det, selv om jeg ikke er noe å sjekke opp i egne øyne. Jeg er liten, rund og nesten ikke hår og ikke noe de fleste snur seg etter på gata. Blitt sjekket opp av både damer og menn, men får ta det som et kompliment. Kanskje du har en FANTASTISK ustråling
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Utrolig nok så har jeg blitt det, selv om jeg ikke er noe å sjekke opp i egne øyne. Jeg er liten, rund og nesten ikke hår og ikke noe de fleste snur seg etter på gata. Blitt sjekket opp av både damer og menn, men får ta det som et kompliment. Trådstarter: jeg blir aldri sjekket opp på jobb eller på butikker. Men jeg tenker at det er fordi at jeg jobber kun med folk som er enten mye yngre enn meg selv eller mye eldre. Og på butikker... hvorfor skal folk sjekke meg opp der når de ikke vet om jeg er opptatt eller singel? Så jeg tar det ikke til meg som negativt at jeg ikke blir sjekket opp. Anonymous poster hash: 03322...fe7
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Det er mulig at jeg har blitt det, men jeg har ikke merket noe. Når jeg er der, handler jeg mat og konsentrerer meg sterkt om å gå forbi isdisken, mot kassa. Hvordan sjekker man opp noen i butikk? Hvilke tegn skal jeg se etter i fremtiden? Sånne som står bak reolene og forsøker å få oppmerksomheten er jo lette å få øye på... Opplys meg. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Det er mulig at jeg har blitt det, men jeg har ikke merket noe. Når jeg er der, handler jeg mat og konsentrerer meg sterkt om å gå forbi isdisken, mot kassa. Hvordan sjekker man opp noen i butikk? Hvilke tegn skal jeg se etter i fremtiden? Sånne som står bak reolene og forsøker å få oppmerksomheten er jo lette å få øye på... Opplys meg. Trådstarter: jeg går ikke i butikk for å sjekke folk hehe. Det er liksom ikke stedet. Hvis noen hadde sjekket meg opp i en butikk hadde jeg blitt redd!. :D Anonymous poster hash: 03322...fe7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 i Norge, nei. I utlandet, ja. Anonymous poster hash: c1021...03d 1
miaw Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Det har skjedd ja. Blir like satt ut hver gang. En gang fikk jeg kyllingvingene jeg skulle ha til lunsj gratis fordi han butikkmannen syntes jeg var så søt Det passet bra for da var jeg student og rimelig blakk.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 i Norge, nei. I utlandet, ja. Anonymous poster hash: c1021...03d Trådstarter: ja hva skal jeg tenke om meg selv når jeg ikke blir sjekket opp verken i butikker eller på jobb? Betyr det at jeg eier null attraktivitet foreks? Jeg vil bare ikke tro det. Vil tro at det ikke er normalt å gå bort til en dame midt i tredveårene foreks når hun handlet og spørre om hun er singel, og be henne ut. Jeg ville rygget hadde det skjedd uansett hehe. Jeg er sjenert type. Anonymous poster hash: 03322...fe7
Gjest Timber Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 Kanskje du har en FANTASTISK ustråling Ha ha. Håper det. Jeg blir paff hver gang, for jeg anser meg ikke som noe catch overhode. Men jeg er alltid i godt humør og ler mye. Trur det ikke nødvendigvis sier så mye om personen. Det handler nok mye om hva man jobber med også, hvem man kommer i kontakt med etc. Jeg sjekker ikke opp folk selv på jobb eller butikken. For dårlig selvtillit når det kommer til jenter, de fleste vil jo ha høye, mørke, kjekke med masse muskler.
Gjest M1A Skrevet 6. juli 2014 #12 Skrevet 6. juli 2014 Aldri på jobb, men alle der vet jo uansett at jeg er opptatt. Det har skjedd på butikken, på byen, på stranda da.
Puny Skrevet 6. juli 2014 #13 Skrevet 6. juli 2014 Jeg bodde med en jente som stadig tok med seg folk hun hadde møtt på Rema hjem.... Hun ble sjekket opp på butikken, jobben, skolen, biblioteket, gaten ( over alt!) så noen blir nok det ja... Jeg blir aldri det, og om jeg merken tendenser til det så avbryter jeg det tvert, for det er ikke ønsket oppmerksomhet!
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2014 #14 Skrevet 6. juli 2014 Definèr: "bli sjekket opp"? I butikk er vel det å bli snakket hyggelig med av en ekspeditør god kundebehandling, og ikke sjekking nødvendigvis. Hva mener dere er "sjekking"?
Gjest Anastasia Skrevet 6. juli 2014 #15 Skrevet 6. juli 2014 Ikke i Norge, men i utlandet. Ingen som sier "nice ass" til meg her Savner det!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #16 Skrevet 6. juli 2014 Blir sjekket opp hver dag på jobb. Jobber i militæret, og guttene blir jo helt crazy bare de ser en jente. Anonymous poster hash: f86cc...da7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #17 Skrevet 6. juli 2014 Jeg bodde med en jente som stadig tok med seg folk hun hadde møtt på Rema hjem.... Hun ble sjekket opp på butikken, jobben, skolen, biblioteket, gaten ( over alt!) så noen blir nok det ja... Jeg blir aldri det, og om jeg merken tendenser til det så avbryter jeg det tvert, for det er ikke ønsket oppmerksomhet! Hvordan så hun ut? Uansett, har en kompis som sjekker opp folk overalt(selvsagt bare jenter han synes er pene), og tror det er det som er det vanlige. Altså at de som sjekker opp folk i butikker sjekker ikke bare opp en jente, men kaster ut snøret eller nærmest tråler etter damer. Så det handler mer om å treffe riktig mann enn å se bra ut. Sikkert unntak er jo jenter som blir sjekket opp hele tiden, da er det jo åpenbart det er jenta det går på og ikke bare å treffe en som sjekker opp alle han synes er pene. Anonymous poster hash: b1b4d...6df
dillyduzit Skrevet 6. juli 2014 #18 Skrevet 6. juli 2014 Trådstarter: ja hva skal jeg tenke om meg selv når jeg ikke blir sjekket opp verken i butikker eller på jobb? Betyr det at jeg eier null attraktivitet foreks? Jeg vil bare ikke tro det. Vil tro at det ikke er normalt å gå bort til en dame midt i tredveårene foreks når hun handlet og spørre om hun er singel, og be henne ut. Jeg ville rygget hadde det skjedd uansett hehe. Jeg er sjenert type. Anonymous poster hash: 03322...fe7 I utlandet er det normalt jo. Det er slik jeg møtte mannen min Bare på en litt annen måte selvfølgelig, men jeg spurte om en ting fordi jeg så han hadde det i vognen, ved utsjekk så spurte han om jeg ville ta en kaffe og da var det gjort.
Inwe Skrevet 6. juli 2014 #19 Skrevet 6. juli 2014 (endret) Nja.. På jobb skjer det, men av feil grunner. Ellers lite i edru tilstand, men det har skjedd. Endret 6. juli 2014 av Inwe
Puny Skrevet 6. juli 2014 #20 Skrevet 6. juli 2014 Hvordan så hun ut? Uansett, har en kompis som sjekker opp folk overalt(selvsagt bare jenter han synes er pene), og tror det er det som er det vanlige. Altså at de som sjekker opp folk i butikker sjekker ikke bare opp en jente, men kaster ut snøret eller nærmest tråler etter damer. Så det handler mer om å treffe riktig mann enn å se bra ut. Sikkert unntak er jo jenter som blir sjekket opp hele tiden, da er det jo åpenbart det er jenta det går på og ikke bare å treffe en som sjekker opp alle han synes er pene.Anonymous poster hash: b1b4d...6df Hun er helt vanlig søt, men er veldig utadvendt type... Tror det handler mer om at hun er åpen og imøtekommende 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå