Hilde Skrevet 24. juni 2004 #22 Skrevet 24. juni 2004 De ingrediensene som ble nevnt er også i den originale, men det er en del i tillegg.. Forresten, oppskriften jeg har er ganske festlig, fordi jeg fikk i størrelsesorden "peppesrestaurant". Dvs, 4 liter rømme osv.
LilleBille Skrevet 24. juni 2004 #23 Skrevet 24. juni 2004 De ingrediensene som ble nevnt er også i den originale, men det er en del i tillegg.. Forresten, oppskriften jeg har er ganske festlig, fordi jeg fikk i størrelsesorden "peppesrestaurant". Dvs, 4 liter rømme osv. .. og du vil ikke hviske hva som er i tillegg heller (men det må jo være artig å spise pizza hos dere .. rømmedressing med pizza på.. - alltid greit at det ikke blir for lite )
jordbær Skrevet 24. juni 2004 #24 Skrevet 24. juni 2004 Ååååh! Trenger hvitløksdressingoppskrift, Newt! You naughty girl!! :D
Arkana Skrevet 24. juni 2004 #25 Skrevet 24. juni 2004 .. og du vil ikke hviske hva som er i tillegg heller (men det må jo være artig å spise pizza hos dere .. rømmedressing med pizza på.. - alltid greit at det ikke blir for lite ) Hvis alle fikk vite den originale oppskriften ville jo ingen kjøpe den hos Peppes lenger. Jeg har helt sluttet å kjøpe rømmedressing der, for jeg synes min er like god.
sinicola Skrevet 24. juni 2004 #26 Skrevet 24. juni 2004 Hvis alle fikk vite den originale oppskriften ville jo ingen kjøpe den hos Peppes lenger. Jeg har helt sluttet å kjøpe rømmedressing der, for jeg synes min er like god. Lat som jeg er, ville jeg nok kjøpt den på Peppes selv om jeg hadde hatt oppskriften! Favoritten min er heavy heaven
Gjest 1111 Skrevet 24. juni 2004 #27 Skrevet 24. juni 2004 Den orginale peppes-dressingen inneholder visstnok piffi-krydder også :-) (..ifølge min tante som jobbet der i 10 år)
Gjest Lea Skrevet 24. juni 2004 #28 Skrevet 24. juni 2004 Selv om jeg ikke er noe glad i Peppes, så ble det faktisk en liten bestilling i dag :oops: Orket ikke å gå i butikken og nå er jeg skubbsulten. Vet faktisk ikke helt hvilken det ble, men jeg tror det var American Way og en eller annen med biff. Bestilte bare "Det samme som sist" og lar det stå til. Jeg synes forresten at rømmedressing er pyton. Peppes er intet unntak.
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2004 #29 Skrevet 24. juni 2004 Å FYSJ hold snavla nå bråkte magen min da jeg så det ordet (peppes ja) Jeg er kresen, så jeg liker helst bare pizzasaus og ost jum jum jum. Hadde det igår da
Gjest Ethereal Skrevet 24. juni 2004 #31 Skrevet 24. juni 2004 Liker ikke Peppe's, jeg :oops: Synes du får mye bedre pizzaer på alle de lokale pizzeriaene (og nå vet jeg hva som blir middagen i morgen )
Lula Skrevet 24. juni 2004 #33 Skrevet 24. juni 2004 Peppes er nærmest ikke-eksiterende i mitt liv (takk og pris). Det hender en sjeeeeeeeelden gang at jeg tar et stykke dersom noen på jobben har bestilt Peppes til overtidsmat, og jeg er iferd med å sulte ihjel. Men jeg står over i 99,9% av tilfellene selv om jeg er sulten faktisk. Rømmedressing på pizzaen skjønner jeg meg ikke på. Genialt forretningsmessig konsept fra Peppes da, de tjener jo gress på det, men som "tilbehør" til pizza?? Dessuten er ikke den dressingen noe god uansett. Den inneholder HVITLØKSPULVER, som smaker . Ingen skikkelige kokker ville finne på å bruke hvitløkspulver, pføy!!! Skikkelig italiensk pizza derimot, fra et sted som KAN lage pizza, eller min egen er godt ja :-)
Arkana Skrevet 24. juni 2004 #34 Skrevet 24. juni 2004 Smak og behag. Jeg synes italiensk pizza er direkte uspiselig. :-? Og hvitløkspulver har nå sin plass enkelte steder. Ekte hvitløk er veldig godt, men passer ikke i denne dressingen i allefall.
Gjest Lea Skrevet 24. juni 2004 #35 Skrevet 24. juni 2004 Liker ikke Peppe's' date=' jeg :oops: Synes du får mye bedre pizzaer på alle de lokale pizzeriaene (og nå vet jeg hva som blir middagen i morgen )[/quote'] Jeg er helt enig med deg. Men den beste pizzaen får man ikke levert på døra.
Arkana Skrevet 24. juni 2004 #36 Skrevet 24. juni 2004 Men den beste pizzaen får man ikke levert på døra. Nei, den lager man selv. :sikle:
Lula Skrevet 24. juni 2004 #37 Skrevet 24. juni 2004 Og hvitløkspulver har nå sin plass enkelte steder. Nei, hvitløkspulver har ikke sin plass noen steder gitt
pusla Skrevet 24. juni 2004 #39 Skrevet 24. juni 2004 Spiser veldig sjelden pizza fra Peppes for tiden, men tidligere var Heavy Heaven med rømmedressing favoritten til meg og eksen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå