Gjest Trulselinemor Skrevet 23. juni 2004 #1 Del Skrevet 23. juni 2004 Hvilken pizza fra peppes er din favoritt? Min og samboeren er The tropical med salsa og rømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 23. juni 2004 #2 Del Skrevet 23. juni 2004 Nummer 11 - biff og paprika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 23. juni 2004 #3 Del Skrevet 23. juni 2004 Min favoritt er den med skinke - vet ikke hvilket nummer den er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 23. juni 2004 #4 Del Skrevet 23. juni 2004 Min er nr 34(?) Californian dream tror jeg den heter. Med skinke rødløk og ruccola salat, og tomatsaus blandet med rømmedressing under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. juni 2004 #5 Del Skrevet 23. juni 2004 Heavy Heaven og Big Shot (bytter tomat med løk), det er de eneste to vi spiser. Rømmedressingen lager vi selv etter å ha funnet en oppskrift akkurat som Peppes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. juni 2004 #6 Del Skrevet 23. juni 2004 Thai-Chicken (Sataymarinert kylling)- 15 eller 19 Fly Avway (barbequemarinert kylling) ... og rømmedressing.. NAM (Hvilken oppskrift bruker dere på rømmedressingen da Arkana??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. juni 2004 #7 Del Skrevet 23. juni 2004 (Hvilken oppskrift bruker dere på rømmedressingen da Arkana??) 1 beger lettrømme blandes med 1 ts sukker, 1 ts salt, litt pepper, 1 ss sitronsaft, 1 ts løkpulver, 1½ ts hvitløkspulver og en hel bunt klippet gressløk. La trekke litt i kjøleskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 23. juni 2004 #8 Del Skrevet 23. juni 2004 Tror jeg bare har vært på peppes én gang, så jeg aner ikke :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2004 #9 Del Skrevet 23. juni 2004 1 beger lettrømme blandes med 1 ts sukker, 1 ts salt, litt pepper, 1 ss sitronsaft, 1 ts løkpulver, 1½ ts hvitløkspulver og en hel bunt klippet gressløk. La trekke litt i kjøleskap. Wow...en slik oppskrift har jeg sikla lenge etter! *noterer* Tror vi som regel har "easy rider" (tror det er navnet?) når vi bestiler film-deal...men favoritten er den med reke på! nam... Så lenge jeg har rømmedressing så er det igrunn ikke så nøye... Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. juni 2004 #10 Del Skrevet 23. juni 2004 Egentlig liker jeg ikke Peppes. Men når vi bestiller, så blir det som regel American Way eller Easy rider til meg og et eller annet med skinke og sjampignon til sambo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 23. juni 2004 #11 Del Skrevet 23. juni 2004 19 Fly Avway (barbequemarinert kylling) Forøvrig er Peppes Cæsarsalat med den samme barbecuemarinerte kyllingen absolutt å anbefale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 23. juni 2004 #12 Del Skrevet 23. juni 2004 Ble fristet av dette jeg.. Vi bestilte akkurat nå en halv Mexicana (Marinert oksekjøtt, løk og sorte oliven) og en halv Fawlty Towers (Friske tomater, fersk champignon og et dryss med sesamfrø. Toppet med basilikum) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 23. juni 2004 #13 Del Skrevet 23. juni 2004 Heavy Heaven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. juni 2004 #14 Del Skrevet 23. juni 2004 Tror jeg bare har vært på peppes én gang' date=' så jeg aner ikke :oops:[/quote'] :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 23. juni 2004 #15 Del Skrevet 23. juni 2004 Thai-Chicken (Sataymarinert kylling)- 15 eller 19 Fly Avway (barbequemarinert kylling) ... og rømmedressing.. NAM Samme her! Spiste faktisk Thai-chicken i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 23. juni 2004 #16 Del Skrevet 23. juni 2004 no. 7 Med paprika, løk, jalapenos, tortillachips og frisk champinon.. Selvsagt med peppes rømmedressing! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 23. juni 2004 #17 Del Skrevet 23. juni 2004 Har ikke spist Peppes på mange år.... men det høres jo litt godt ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 24. juni 2004 #18 Del Skrevet 24. juni 2004 Rio Grande, fly away eller heavy heaven. Og jeg har faktisk den originale oppskriften på rømmedressingen! (Fikk den overakt erbødigst av moren til en kamerat av meg, hun har jobbet i peppes i "ørten" år, og er en av svært få der som kjenner til ingrediensene.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 24. juni 2004 #19 Del Skrevet 24. juni 2004 Rio Grande, fly away eller heavy heaven. Og jeg har faktisk den originale oppskriften på rømmedressingen! (Fikk den overakt erbødigst av moren til en kamerat av meg, hun har jobbet i peppes i "ørten" år, og er en av svært få der som kjenner til ingrediensene.) DEEELEEE! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. juni 2004 #20 Del Skrevet 24. juni 2004 Rio Grande, fly away eller heavy heaven. Og jeg har faktisk den originale oppskriften på rømmedressingen! (Fikk den overakt erbødigst av moren til en kamerat av meg, hun har jobbet i peppes i "ørten" år, og er en av svært få der som kjenner til ingrediensene.) ... er den langt unna den oppskriften jeg fikk tidligere i tråden?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå