Gå til innhold

Pizza fra peppes

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Hvilken pizza fra peppes er din favoritt?

Min og samboeren er The tropical med salsa og rømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min er nr 34(?) Californian dream tror jeg den heter. Med skinke rødløk og ruccola salat, og tomatsaus blandet med rømmedressing under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heavy Heaven og Big Shot (bytter tomat med løk), det er de eneste to vi spiser. Rømmedressingen lager vi selv etter å ha funnet en oppskrift akkurat som Peppes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thai-Chicken (Sataymarinert kylling)- 15 eller 19 Fly Avway (barbequemarinert kylling) ... og rømmedressing.. NAM

(Hvilken oppskrift bruker dere på rømmedressingen da Arkana??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Hvilken oppskrift bruker dere på rømmedressingen da Arkana??)

1 beger lettrømme blandes med 1 ts sukker, 1 ts salt, litt pepper, 1 ss sitronsaft, 1 ts løkpulver, 1½ ts hvitløkspulver og en hel bunt klippet gressløk. La trekke litt i kjøleskap. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

1 beger lettrømme blandes med 1 ts sukker, 1 ts salt, litt pepper, 1 ss sitronsaft, 1 ts løkpulver, 1½ ts hvitløkspulver og en hel bunt klippet gressløk. La trekke litt i kjøleskap. :sikle:

Wow...en slik oppskrift har jeg sikla lenge etter! *noterer* :wow:

Tror vi som regel har "easy rider" (tror det er navnet?) når vi bestiler film-deal...men favoritten er den med reke på! nam... Så lenge jeg har rømmedressing så er det igrunn ikke så nøye... ;)

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig liker jeg ikke Peppes.

Men når vi bestiller, så blir det som regel American Way eller Easy rider til meg og et eller annet med skinke og sjampignon til sambo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 Fly Avway (barbequemarinert kylling)

:wow:

Forøvrig er Peppes Cæsarsalat med den samme barbecuemarinerte kyllingen absolutt å anbefale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle: Ble fristet av dette jeg..

Vi bestilte akkurat nå en halv

Mexicana (Marinert oksekjøtt, løk og sorte oliven)

og en halv Fawlty Towers (Friske tomater, fersk champignon og et dryss med sesamfrø. Toppet med

basilikum)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thai-Chicken (Sataymarinert kylling)- 15 eller 19 Fly Avway (barbequemarinert kylling) ... og rømmedressing.. NAM

Samme her! Spiste faktisk Thai-chicken i dag. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no. 7 ;)

Med paprika, løk, jalapenos, tortillachips og frisk champinon.. Selvsagt med peppes rømmedressing! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rio Grande, fly away eller heavy heaven.

Og jeg har faktisk den originale oppskriften på rømmedressingen! (Fikk den overakt erbødigst av moren til en kamerat av meg, hun har jobbet i peppes i "ørten" år, og er en av svært få der som kjenner til ingrediensene.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har faktisk den originale oppskriften på rømmedressingen! (Fikk den overakt erbødigst av moren til en kamerat av meg, hun har jobbet i peppes i "ørten" år, og er en av svært få der som kjenner til ingrediensene.)

DEEELEEE! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... er den langt unna den oppskriften jeg fikk tidligere i tråden?? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...