AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Hvor lenge har da far ferie med barna?Anonymous poster hash: 64d19...93c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Hvor lenge har da far ferie med barna?Anonymous poster hash: 64d19...93c Det ser ut som du tar det som en selvfølge at det er far som har barnet 30%? Det er jo riktignok det vanligste, men ingen ubetinget selvfølge. Den som har barnet 70%, må ha rett til å ha barnet 70% av ferien også, og denne ferien må fastlegges først. Så må 30%-forelderen tilpasse sin ferie til det som er igjen av barnets ferie. Andre fordelinger kan likevel avtales, forutsatt at det passer for begge foreldrene. Anonymous poster hash: 243ee...23f
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Det ser ut som du tar det som en selvfølge at det er far som har barnet 30%? Det er jo riktignok det vanligste, men ingen ubetinget selvfølge. Den som har barnet 70%, må ha rett til å ha barnet 70% av ferien også, og denne ferien må fastlegges først. Så må 30%-forelderen tilpasse sin ferie til det som er igjen av barnets ferie. Andre fordelinger kan likevel avtales, forutsatt at det passer for begge foreldrene.Anonymous poster hash: 243ee...23f Visste noen skulle komentere det! Nr 1, jeg er en mor, derfor jeg spør som jeg gjør. Nr 2, dette er kvinnguiden, så da regnet jeg med en mamma kanskje svarte??? Men takk for svar Anonymous poster hash: 64d19...93c
Toolose Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Vi har 70/30 og far har 3 uker ferie i bhg/skoleferie og er oppdelt i 3 enkeltuker da sønnen min er 2,5 år! Vi har annen hver jul, annen hver høst og vinterferie og påsken deles i 2!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Her har også far 3 uker. 1 uker tidlig sommer og 2 uker sent. Anonymous poster hash: 40d8e...7bb
Peter007 Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Hvor lenge har da far ferie med barna?Anonymous poster hash: 64d19...93c Vert det avtala eller fastsett «vanleg samværsrett», gjev det rett til å vere saman med barnet ein ettermiddag i veka med overnatting, annakvar helg, til saman tre veker i sommarferien, og annankvar haust-, jule-, vinter- og påskeferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå