AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Hva kan jeg overraske med? Helst noe som ikke koster alt for mye. Kan jo alltids ha middag og kino, men hadde vært gøy å overraske med noe annet 😊Anonymous poster hash: b37de...091
Gjest Lille-pus Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Finn en dag det er meldt fint sommervær, pakk en picknic kurv og dra et fint og rolig sted. Går ann å pakke med noen håndklær og legge opp til et bad uten badetøy også. 1
Betasuppe Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Finn en dag det er meldt fint sommervær, pakk en picknic kurv og dra et fint og rolig sted. Går ann å pakke med noen håndklær og legge opp til et bad uten badetøy også. Høres ut som noe som kun kvinner finner morsomt 1
Gjest Lille-pus Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Høres ut som noe som kun kvinner finner morsomt Jeg tror det er mer enn lov for menn å komme med forslag også, så feel free
Betasuppe Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Jeg tror det er mer enn lov for menn å komme med forslag også, så feel free Se en god film sammen hjemme, eller et sted man får fred. Også ha sex etterpå Det burde funke, med mindre mannen hater filmer og er impotent / homo.
Solsikke84 Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Dersom mulig å leie utstyr og instruktør så var en tur på skytebane i regi av en lokal pistolklubb ganske populært her i gården. Tror ikke jeg betalte SÅ mye heller, er noen år siden nå. Billetter til en konsert, sportsevent eller lignende som han interesserer seg for? Trenger heller ikke bli dyrere enn kino+middag ute, om dere bor nær nok arenaer hvor slike ting tar sted. Neste date jeg tar mannen med på er etter at jeg har født, for jeg vil også! Da skal jeg ta ham med å kjøre gocart. Om han er opptatt av god mat og vin, så skal du ikke undervurdere en tur på en skikkelig kvalitetsresturant heller.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Tenn levende lys, sett på musikk, og kle deg opp i sexy klær, eventuelt undertøy mens du lager en god middag. Legg et teppe på gulvet og spis sammen der med flørtete kjæresteprat og en flaske vin. Og hvorfor ikke ha dessert... som serveres på deg? Krem, sjokolade! Tror han hadde blitt godt fornøyd, hihi. Anonymous poster hash: 61dea...c62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå