AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Type flere ganger daglig på div sosiale media(facebook,instagram,twitter,snapchat, osv) Anonymous poster hash: c1463...9c2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Uansett hvem som legger det ut, det er trist og tragisk med sånne mennesker som er så opptatt av å bli likt. Anonymous poster hash: 1c181...21e 2
Gjest Timber Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Er det så stor forskjell på om det er menn eller damer som gjør det?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Det er patetisk. Ingen er så interessert i å se bilder av andre. Anonymous poster hash: c4c73...ef0 3
Gjest extra Skrevet 8. juli 2014 #6 Skrevet 8. juli 2014 Type flere ganger daglig på div sosiale media(facebook,instagram,twitter,snapchat, osv) Anonymous poster hash: c1463...9c2 Hvorfor skulle de være tapere? Alle forsøker vi å skape action i livene våre. Hvorfor bry seg så mye om slikt? Om du ikke liker det så la være å se. Alle kan ikke være like!
Gjest Leo Nardo Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 Like patetisk som jenter som gjør det. Seriøst. Det eksisterer en veldig pen jente fra mitt hjemsted. Hadde ganske god kjemi med henne og ble litt kjent sist vi møttes. På grunn av utseende hennes hadde jeg litt fordommer, men hun virket ganske oppegående og var hyggelig å snakke med, men jeg føler at aktiviteten hennes på Instagram og Facebook er en dealbreaker. Det er greit med jenter som vet at de er pene, men når ens eget utseende er det viktigste i livet og man er så avhengig av konstant bekreftelse og dagens 100 'likes', så er det dessverre veldig avtennende for min del. Jeg var en gang forelsket i en jente som endret profilbilde på Facebook kanskje en gang i året eller sjeldnere.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #8 Skrevet 8. juli 2014 Greit å ha masse deilige menn å titte på, så gjør ikke noe for meg hvertfall .. Anonymous poster hash: e5d02...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #9 Skrevet 8. juli 2014 Mye det samme som om kvinner som konstant poster selfies - jævla idioter. Kanskje enda litt mer negativt, men det er kanskje mest fordi jeg er mann selv og i hvert fall kan sette litt pris på bilder av noen av disse venninnene av meg som legger ut selfies i hytt og vær. Anonymous poster hash: 264df...6d3 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #10 Skrevet 8. juli 2014 Lo-hhhooo-seeeer Anonymous poster hash: 3b2b0...80c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #11 Skrevet 9. juli 2014 Patetisk. Anonymous poster hash: e8da2...bd4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #12 Skrevet 9. juli 2014 Her er det trøtte trynet mitt, og muligens ei brødskive, ved frokostbordet. Her er det noe mer ironiske"offentlig transport suger, pluss at jeg tullete som jeg er klarte å miste bussen igjen"- trynet mitt, på gata. Her er "er det ikke fredag snart"-trynet mitt, på jobb. Her er trynet mitt. Her er trynet mitt. Her er "kul konsert"-trynet mitt. Her er jammen meg trynet mitt igjen, og enda har vi ikke bikka midnatt. For det viktigste å dele på sosiale medier, og dermed signalisere at jeg anser som relevant og interessant for andre angående det jeg driver med og engasjerer meg i, er trynet mitt, og bare det, mange ganger daglig. Voksne mennesker som holder på sånn, enten de er menn eller kvinner, får jeg inntrykk av at er over gjennomsnittet selvopptatte. Samt uinteressante. Og slike folk klarer ofte å lete opp unnskyldinger og anledninger til å poste selfies også. "Glem det som egentlig skjer, se på MEG".Noe som bare forsterker inntrykket av at de er narsissister. Anonymous poster hash: 609b2...324 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #13 Skrevet 9. juli 2014 Jo flere selfies, jo mer gjetter jeg på at de er forelsket i noen de har på facebook . Anonymous poster hash: f6a6d...801 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #14 Skrevet 9. juli 2014 Er vel de som ikke har så mye å by på selv som har så mye negativt å si om det. Vet en del vil prøve å nekte nå, haha Anonymous poster hash: e970d...ff3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #16 Skrevet 9. juli 2014 Jo flere selfies, jo mer gjetter jeg på at de er forelsket i noen de har på facebook . Anonymous poster hash: f6a6d...801 Eller forelsket i seg selv. (Gjelder begge kjønn). Anonymous poster hash: 18a37...520 1
guttemann Skrevet 9. juli 2014 #17 Skrevet 9. juli 2014 Det kommer jo an på bildene... Men de flestes som poster i overkant mange selfies av seg selv virker harry, uansett kjønn, fordi det er slik de fremstår på bildene de poster. I tillegg er det jo liten tvil om at de er narsissister, og mange kompenserer nok også for noe - de dekker over at de egentlig ikke har rare selvtilliten (derfor sulter de slik etter feedback), at de er dumme som brød og ikke har noe annet å fare med, de lider kropshysterie/spiseforstyrrelser o.l. Så det er sjelden positivt. 3
Gjest Hvithai Skrevet 9. juli 2014 #19 Skrevet 9. juli 2014 Det kommer jo an på bildene... Men de flestes som poster i overkant mange selfies av seg selv virker harry, uansett kjønn, fordi det er slik de fremstår på bildene de poster. I tillegg er det jo liten tvil om at de er narsissister, og mange kompenserer nok også for noe - de dekker over at de egentlig ikke har rare selvtilliten (derfor sulter de slik etter feedback), at de er dumme som brød og ikke har noe annet å fare med, de lider kropshysterie/spiseforstyrrelser o.l. Så det er sjelden positivt. Trodde Sigmund Freud var død.
guttemann Skrevet 9. juli 2014 #20 Skrevet 9. juli 2014 Trodde Sigmund Freud var død. Nei, han bor i UFO-en til Elvis. Det er jo fint lite annet å gjøre enn å generalisere når noen stiller denne type spørsmål uten noe som helst annen info. Det finnes helt sikkert ellers oppegående menn som av en eller annen grunn tar overdrevent mye selfies, men om favorttaktiviteten din er å ta bilde av deg i speilet med trutmunn mens du flasher biceps, er sjansen for at du har spesielt mye å fare med ganske liten. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå