AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Og i så fall for hvor mye? Anonymous poster hash: 619a0...d03
SiMa Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Det er bare hyggelig hvis du har lyst til å gi en gave/oppmerksomhet selv om du ikke er invitert i bryllupet. I min familie/omgangskrets er det ganske vanlig. Hvor mye? Jeg ville sagt alt fra 100 kroner og oppover. Ikke for å være grådig, men fordi det er vanskelig å finne ok gaver billigere. Selvfølgelig kan du være heldig og finne det. Eller dere kan gå flere sammen (hvis det er naturlig). Eksempler på billige gaver kan være: - kjøkkenforkle ev. med matchende grytekluter. - En flaske vin. - Gavekort på kinobilletter. - Kjøkkenutstyr som sleiver etc, hvis brudeparet er glad i å lage mat/bake. - Kokebok/andre bøker (her er det ofte tilbud rundt omkring). - Noen fine stearinlys, ev. med matchende servietter. - Gavekort i blomsterbutikk. - God kaffe/te. 1
melatonin Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Synes og fra 100kr, men ikke over 400 synes jeg... For du ble jo ikke invitert;) Blomst og kort, eller bare en liten ting. Fine forslag fra Sima:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå