Gå til innhold

Krise hjelp nå med engang! Hvor drar jeg? Hjelp meg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har det skjedd det jeg var så redd for!
Han har nå tatt så hardt tak i meg at jeg ligger her nede på soverommet å skjelver, jeg er livredd han kommer ned igjen å nå kanskje banker meg helt opp!!

JEG VET IKKE HVA JEG SKAL GJØRE... HJELP!!!!!

Jeg tenker bare på at jeg må pakke alt mulig med meg, han kommer jo til å ødelegge alt av mine ting om jeg ikke tar det med nå!!! HJELP??

Anonymous poster hash: 1af35...a80
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring politiet sporenstreks :sjokkert:

Anonymous poster hash: b6bea...34f
  • Liker 3
Gjest Hayati
Skrevet (endret)

Ring politiet og krisesenteret i den byen du bor i NÅ. Pakk det viktigste som pass, telefon osv. Alle andre ting kan erstattes, men det kan ikke du.

Endret av Hayati
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du ringer selvfølgelig politiet, NÅ

Anonymous poster hash: ddfa2...d0c
AnonymBruker
Skrevet

Politi nødnummer 112

Anonymous poster hash: b6bea...34f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ring politiet, og kom deg på et krisesenter.

Ting er bare ting. Tenk heller på deg selv. De fleste ting kan erstattes, det kan ikke du.

Anonymous poster hash: 51727...48d
Skrevet

Du pakker dine viktigste ting og ringer en vennine/familie/krisesenter også drar du og svarer aldri på sms/telefoner fra han uansett hvor mye han griner/truer/snakker søtt.

Så tar du turen innom politiet og anmelder han. Å ringe 112 nå fordi han har tatt tak i deg uten å utøve grov vold er nå en overdrivelse synes jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet jeg blir kynisk her nå, men klarer ikke å tenke at dette er seriøst.

Du er redd for at han skal komme og banke deg opp... og det du gjør er å finne fram Kvinneguiden på enten mobil eller pc og skrive et innlegg om det her???

Du skjønte ikke at du ringer krisesenter, politi hvem som helst som kan komme fysisk å hjelpe deg? Du tenkte det var best å skrive et innlegg på et forum der INGEN kan hjelpe deg?

Sorry. Jeg får ikke til å ta dette seriøst.

Anonymous poster hash: 476ff...2e8
  • Liker 16
Gjest Blomsterert
Skrevet

Ta med det viktigste og dra til krisesenter eller venner/familie.

Om han blir truende,ring politiet. Du får også assistanse av den ved henting av ting senere om nødvendig(og det ser det ut til at det kan bli). Vær snill og hør på rådene her.

AnonymBruker
Skrevet

Nok en trolletråd tenker jeg.

Anonymous poster hash: a81e9...959
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Om du føler for å svara må det KUN eventelt være for å si at du har dratt og det er over. At du ikke finner deg i den slags. Ikke la han godsnakke med deg, det er utilgivelig. Siden du har vært redd er det vell ikke første gang han er truende!

Anonymous poster hash: c827b...346

Gjest Blomsterert
Skrevet

Du er redd for at han skal komme og banke deg opp... og det du gjør er å finne fram Kvinneguiden på enten mobil eller pc og skrive et innlegg om det her???

Du skjønte ikke at du ringer krisesenter, politi hvem som helst som kan komme fysisk å hjelpe deg? Du tenkte det var best å skrive et innlegg på et forum der INGEN kan hjelpe deg?

Det kan være en høy terskel og ringe politiet fks.

Og en handler ikke alltid rasjonelt når følelser tar overhånd.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg plusset ved en feil. Det kan være trolling, men det skader ikke å svare ordentlig uansett.

Mange som er i voldelige forhold blir usikre på seg selv. Det er ikke så rart om man spør andre om råd eller til og med tillatelse før man handler.

Anonymous poster hash: d5b84...7fc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå har det skjedd det jeg var så redd for!

Han har nå tatt så hardt tak i meg at jeg ligger her nede på soverommet å skjelver, jeg er livredd han kommer ned igjen å nå kanskje banker meg helt opp!!

JEG VET IKKE HVA JEG SKAL GJØRE... HJELP!!!!!

Jeg tenker bare på at jeg må pakke alt mulig med meg, han kommer jo til å ødelegge alt av mine ting om jeg ikke tar det med nå!!! HJELP??

Anonymous poster hash: 1af35...a80

Redd deg selv først. Tingene får du tenke på senere.

Dette er jo som når det er brann: Tenk først på å redde deg selv

Anonymous poster hash: 18c83...385

• Liker 1
Skrevet

Enig. Med tanke på den forrige tråden hvor mannen kvalte damen og slo barna, tenker vel at noe slikt må også komme. Tenker det også kommer en post med "For å se hvordan dere vil reagere"

Er dette for real; så ringer du en venn av deg, politiet og kommer deg til helvete ut.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at når en person er i nød (selv om man ikke alltid tenker og handler rasjonelt ved kriser), er det rart å bruke forholdsvis lang tid på å skrive et langt Hi på Kg. De fleste har familie, venner, naboer som kan nås på noen sekunder via mobilen, og da er det rart å heller velge å skrive til Kg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg omtrent bare venter på neste melding der en ab skriver at h*n har blitt voldtatt/ranet/påkjørt/slått ned/etc og så skriver HER INNE og spør om råd istedenfor å ringe til politi eller sykehus.

Hva er det med folk? Man går ikke på nett når man er i en nødsituasjon og poster på et forum. :P

Anonymous poster hash: ec465...593

AnonymBruker
Skrevet

Jeg omtrent bare venter på neste melding der en ab skriver at h*n har blitt voldtatt/ranet/påkjørt/slått ned/etc og så skriver HER INNE og spør om råd istedenfor å ringe til politi eller sykehus.

Hva er det med folk? Man går ikke på nett når man er i en nødsituasjon og poster på et forum. :P

Anonymous poster hash: ec465...593

Nettopp

Noen av disse trådene er nok trolleri, og noen av de kan være ekte.

Skrevet

Drit i tinga, kom deg ut. Ta med telefon, pc, toalettsaker og noe tøy i en bag så stikker du.

AnonymBruker
Skrevet

Trolletråd av feminister som så gjerne skulle ønske at norske menn var sykt voldelige og farlige.

Anonymous poster hash: 85db4...721

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...