AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 På forhånd takk for hjelp til å velge Anonymous poster hash: 77fb5...977
Schadenfreude Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Hvor langt er et tau? Det kommer jo an på hva slags kaffe du liker. Jeg liker espresso, gjerne med en litt kompleks smak. Foretrekker å lage melkedrikkene med steamet, frisk melk. Derfor er Nespresso opplagt for meg. Har en maskin med steamer på. nescafé har større variasjon i type drikker og er grei for folk som liker latte med karamell og sånn. Den kan lage iste og kakao, pluss mye mer. Jeg syns kaffen er litt så som så, blant annet er den ikke skikkelig varm. Tassimo syns jeg er direkte fæl på smak, også de ulike latte-variantene. Og kaffen fra Senseo er verre enn pulverkaffe.
Gjest Blomst83 Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Har prøvd Dolce gusto,Senseo og Tassimo.Og er er uten tvil mest fornøyd med den jeg har nå,og det er Tassimo,men jeg drikker kun svart kaffe så har ikke smakt de melkevariantene.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Nespresso her også, ettersom jeg kun drikker espresso / svart kaffe. Anonymous poster hash: e958f...021
Gjest M1A Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Nespresso her også, ettersom jeg kun drikker espresso / svart kaffe.Anonymous poster hash: e958f...021 Samme her.
FruLuna Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Nespresso. Har kun prøvd Tassimo utenom det, og det var ikke noe for meg.
pusla Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Vi har en dolce gusto og er fornøyd med den. Men ikke alle variantene er like gode. Nespresso lager bedre kaffe synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Nespresso er uten tvil best. Dolce Gusto og Tassimo er altfor tamme på smak, både når det gjelder svart kaffe og når det gjelder melkebaserte kaffedrikker Anonymous poster hash: 98257...321
Gjest Solsmil Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Nespresso lager uten tvil den beste kaffen av de jeg har smakt (nespresso og dolce gusto). Men dolce gusto har flere valgmuligheter i forhold til andre typer drikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå