Gjest Blåklokken Skrevet 16. september 2002 #21 Del Skrevet 16. september 2002 Ja, det er ikke så mye aktivitet i dette forumet. Selv ble jeg så skuffet da jeg ønsket andres erfaringer m.h.t. til at barna flytter hjemmefra,(innlegg av 7.juni i år) jeg fikk ikke ett svar ! Jeg er selv 43, og alle venninnene mine har små barn, så jeg hadde ingen rundt meg i samme situasjon. Og dette var (er) en så trist periode for meg. Men jeg skal selv skjerpe meg og skrive mer i forumet, aktivitet skaper aktivitet ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest torika Skrevet 17. september 2002 #22 Del Skrevet 17. september 2002 Får prøve å skrive litt for å få litt mere liv og røre her,men jeg savner saftige diskusjoner av forskjellig slag Til blåklokke.... synd at du ikke fikk noen svar ang.når barna dine flyttet ut....Jeg hadde ikke oppdaget forumet da :-? Jeg har selv barn som er flyttet ut for noen år siden,jeg har 3 barn som har fått dannet sin egen familie nå-er så heldig å ha fått 5 barnebarn og det 6 på vei...tidlig bestemor ja! jeg er 54 år nå. :D (føler meg i en topp alder) Tilbake til når barna flyttet ut....joda! det var som veggen i huset ramlet ut selv om de flyttet med mellomrom. Den dag i dag savner jeg litt tilbake til tiden da alle bodde hjemme,men jeg har fått en enda større familie som jeg er veldig glad i...nytet barnebarna i fulle drag Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå