Gå til innhold

Hvor er 40 +++ åringene

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Blåklokken

Ja, det er ikke så mye aktivitet i dette forumet. Selv ble jeg så skuffet da jeg ønsket andres erfaringer m.h.t. til at barna flytter hjemmefra,(innlegg av 7.juni i år) jeg fikk ikke ett svar ! Jeg er selv 43, og alle venninnene mine har små barn, så jeg hadde ingen rundt meg i samme situasjon. Og dette var (er) en så trist periode for meg.

Men jeg skal selv skjerpe meg og skrive mer i forumet, aktivitet skaper aktivitet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får prøve å skrive litt for å få litt mere liv og røre her,men jeg savner saftige diskusjoner av forskjellig slag :roll:

Til blåklokke.... synd at du ikke fikk noen svar ang.når barna dine flyttet ut....Jeg hadde ikke oppdaget forumet da :-?

Jeg har selv barn som er flyttet ut for noen år siden,jeg har 3 barn som har fått dannet sin egen familie nå-er så heldig å ha fått 5 barnebarn og det 6 på vei...tidlig bestemor ja! jeg er 54 år nå. :D (føler meg i en topp alder) :ler::ler::ler:

Tilbake til når barna flyttet ut....joda! det var som veggen i huset ramlet ut selv om de flyttet med mellomrom. Den dag i dag savner jeg litt tilbake til tiden da alle bodde hjemme,men jeg har fått en enda større familie som jeg er veldig glad i...nytet barnebarna i fulle drag

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...