Gå til innhold

Hvor er 40 +++ åringene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg synes det er en del inerti i "vi over 40" forumet. Det kunne ha vært gøy å hvite hvor mange som er over 40 ++ her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 41 snart 42 og synes det er sørgelig stille her.

Har ikke vi 40 åringer noe vi vil dele med andre? Eller spørre om?

Eller diskutere!

Jeg tror nesten jeg er den eneste 40 åringen her inne.

Jeg skal på ferie i morgen. Håper på mere fart her etter feien.

God sommer alle samman.

Tora :wink:

Skrevet

Jeg er 46, Tora, så du er ikke helt alene. Det vet du da, du kjenner meg godt :wink:

Ha en fin ferie! :P

Skrevet

Kanske grunnen til at det er så stille her er at vi over 40år ikke er så flinke til å dele våre tanker, problem og v.v med andre en våre nermeste venner.

Jeg blir 56 i august.

Kaspara

Skrevet

Jeg er 42 - og deltar aktivt på de andre sidene/temaene her inne jeg.

Følger meg liksom ikke bestandig "så gammel"........ er heldigvis barnslig enda jeg da....... HUJJA!!!

Men, jeg er inne og sjekker "Oss over 40" hver gang jeg er her jeg.

Stå på "småjentene" mine. :P

Skrevet

Joda, vi er her!

Men vi surfer og svarer på alle sidene. Kanskje problemet er at det ikke er helt naturlig å skille spørsmål/problem mellom folk over og under 40 år? Det meste er jo av allmen interesse og kan/bør diskuteres av alle, i alle aldersgrupper. Og da finner man kanskje en annen kategori hvor innlegget helt naturlig hører hjemme?

Hvordan hadde det vært hvis en kategori hadde blitt kalt for "Vi under 40"? Hva slags innlegg skulle man egentlig skrevet der? Like vanskelig å svare på det, som på hvilke innlegg man skal skrive her, synes jeg!

Skrevet

Sier meg enig med urmoren.

Vanskelig å definere temaer som bare gjelder oss over 40. Vi er like individuelle som alle andre her her inne. Heldigvis!

Dessuten er det sørgelig få som svarer på innlegg her. Jeg mener ikke å skylde på dere andre, - jeg har ikke svart mange innlegg jeg heller! :oops:

Kanskje forumet "vi over 40" kan legges ned? Ettersom vi ikke bruker det mener jeg. Vel, vel, regner med at Gry vurderer dette fortløpende.

Ville vi savnet "vi over 40" hvis det forsvant? Hmmm, vet faktisk ikke hva jeg selv synes en gang! :roll:

Litago

Skrevet

Før vi fikk "Vi over 40" var det mange som etterlyste ei sånn gruppe.

Jeg synes det er flott at vi har fått den, men kanskje vi skulle forsøke å bruke den mer?

Siden jeg også er moderator har jeg ligget litt lavt i buskene når det gjelder vanlige brukerinnlegg.

Jeg tror jeg skal forsøke å endre på dette her inne, og kankje bidra litt til å lage litt mere bevegelse her. :wink:

Gjest indiangranny
Skrevet

hei dere :-)

Jeg er også en av damene i 40 årene,og trives her på KG hos dere.

Jeg synes at det er et ok forum vi over 40.Det er jo da de vi kommer i den vanskelige alderen (overgangsalderen).Så vi kan også diskutere hvilke bleier som er best Tena Lady eller noe annet. :P Vi har et rikt liv å se frem til med rulator og bleier :hoho:

Ha en fin dag dere :-)

hilsen

indianlady

Skrevet

Jammen Indianlady, det haster vel ikke, gjør det vel? Best være forberedt ja.. :wink:

Må man ha sertifikat på sånne rullatorer? :o

Neida, det er når man har passert 40 at livet begynner. I ale fall for meg.

For gammel til å bry seg om hva folk mener om ditt og datt, ung nok til å ha det gøy! :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Hege :-)

Vi får haste oss langsomt og rulatorer er litt fortidlig .:-)

Jeg er et godt humø men jeg får ikke til å skifte farge og størrelse på skrifta.Nå ryker snart det gode humør og da er vel jeg snart klar for gamle hjemmet.Hvordan setter jeg in bilde og skifter farge og størelse på skrifta Hege ? Jeg føler meg så duuuum og kankje du klarer å berge meg unna gamlehjemmet hvis jeg forstår dette. :blunke:

Ha en fin kveld,det skal jeg også ha i vaskeriet. :)

hilsen

indianlady

Skrevet

Hvis du mener bildet under navnet til venstre, en avatar, så må du inn i profilen. Du skulle se alt du trenger å vite der.

Du kan bruke de som ligger i forumets galleri, eller noe du har liggende på din egen maskin.

Det må ikke være større enn 80x80 piksler, og 6kb.

Skrifta endrer du etter at du har skrevet teksten. Du markerer det du vi framheve eller sette farge på ved å klikke på de kodene du finner like under temafeltet.

For eksempel: For fet skrift markere du først teksten, så klikker du på B, da dukker den rette koden opp foran og bak teksten du markerte.

For farge, gjør du det samme. Markere teksten, finner deg en farge i rullefeltet til fontfarge, og så dukker fargekoden opp foran og bak teksten.

Prøv deg fram. :wink:

Skrevet

Hei!

Jeg er mann, på 41 og føler ikke at alder er viktig, føler meg som jeg alltid har gjort. Til dere kvinner vil jeg si at dere kan ta det med ro. Jeg synes dere blir bare flottere og flottere med årene.

Skrevet

Heisann Moden_mann!

Du virker som en fin fyr! Velkommen til Kvinneguiden! Håper du vil trives. :wink:

• 2 måneder senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

:blunke:

Hei Moden_mann.

Du fylte vel 41 i april :evil:

Skrevet

Er ei SPREK!!!! jente på 47...... !!!Sjekker forumet hver dag, men syns her er lite aktivitet (vel, langt fra alle emner er like interessante for MEG heller, da.....) Kunne tenke meg å debattere mer, men siden jeg stort sett er her i arbeidstiden har jeg ofte liten tid til å formulere innlegg; da må det være VEEEELDIG interessant, treffe meg hjemme så å si el. jeg må ha en rolig periode på jobb. Hjemme sitter jeg SVÆRT sjelden foran PC'en....

Skrevet

Hei alle på vi over 40! :D

Jeg er ganske ny her og har ikke brukt dette noe særlig,men har fått øynene opp for "oss gamle" :ler: Jeg skal prøve....nei ! jeg lover å bruke dette mer heretter.

Jeg er forøvrig over 50 :P

Hørtes dette dumt ut :oops: Pytt,pytt

Skrevet

Hei Hege!

Takk for velkomsten,koselig å bli ønsket det. :)

Jeg syns det virker som det er lite aktivitet på dette forumet.....kanskje vi kan se å få litt fart på debattene her? :P

Skrevet

Velkommen Torika!

Vi er ganske mange her over 40, men vi glemmer oss ofte og surfer i stedet rundt på de andre forumene.. :ler:

Men jeg stikker ihvertfall innom her nå og da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...