Cata Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Er det noen som vet om Biggest Loser (tidligere sesonger) kan leies/kjøpes via noen norske aktører (f.eks. norsk Netflix). Ser AppleTV har dem, men bare via amerikansk iTunes, og da er jeg like langt.
mandel92 Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Mange av de tidligere sesongene kan sees fritt på youtube Det er der jeg har sett dem
Cata Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2014 Aiaiai, takk skal du ha. Har jo youtube på Apple TV så det må testes ut. (Kan selvsagt se på PC også men godstolen foran TV er mer behagelig.)
Gjest constance90 Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Du kan kjøpe et gavekort som fungerer på amerikansk itunes så løser du det bare inn etterhvert som du trenger mer penger
Cata Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2014 Ja, jeg har hørt om den gavekortløsningen, men da må man vel også lage seg bruker der og hvor søren får man tak i et slikt et? Husker jeg leste om det da jeg anskaffet meg mac og etterhvert AppleTV , men det virket så komplisert å få til at jeg gav opp før jeg gadd prøve.
Cata Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2014 Har nå testet og Youtube via AppleTV fungerte helt utmerket. Tusen takk for tipset, mandel 92.
Gjest constance90 Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Ja, jeg har hørt om den gavekortløsningen, men da må man vel også lage seg bruker der og hvor søren får man tak i et slikt et? Husker jeg leste om det da jeg anskaffet meg mac og etterhvert AppleTV , men det virket så komplisert å få til at jeg gav opp før jeg gadd prøve. Bruker lager du som normalt du må bare ha en adresse (finner du bare på et kart) og en annen epostadresse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå