Gå til innhold

Autorisere en Chanel Jumbo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har funnet en Chanel veske som jeg ønsker å kjøpe. Det følger med eske, dustbag og autorisasjonskort, men jeg er likevel litt skeptisk ettersom dette er en handel på Ebay. Selger har 100% positiv feedback, men det er hun som kjøper som har kjøpt mest og ikke solgt mer enn 1-2 ting tidligere. Noen som vet hvordan jeg kan autorisere vesken på lettest måte? Kan jeg sende en mail eller ringe til en av Chanel forhandlere i f eks London? Med serienummeret osv? Har spurt på Purseforum, men listingen på vesken er ferdig og jeg har en privat avtale med selger så de kan ikke hjelpe meg der.

Setter pris på svar fra noen som har peiling på dette :)

Anonymous poster hash: 70976...787
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er den private avtalen din med selger? Jeg vet det ikke var det du spurte om, men man bør passe seg veldig, jeg unner ingen å bli lurt. Har lært det the hard way, for å si det sånn.

Skrevet

Hvorfor har du privat avtale? Selv om listinger er ferdig er det bare for henne å legge den ut på nytt. Du skal ikke akseptere en annen metode bare fordi du er redd for at noen andre snapper den opp. Det er masse Chanel til salgs.

Skrevet

Hei!

Jeg har funnet en Chanel veske som jeg ønsker å kjøpe. Det følger med eske, dustbag og autorisasjonskort, men jeg er likevel litt skeptisk ettersom dette er en handel på Ebay. Selger har 100% positiv feedback, men det er hun som kjøper som har kjøpt mest og ikke solgt mer enn 1-2 ting tidligere. Noen som vet hvordan jeg kan autorisere vesken på lettest måte? Kan jeg sende en mail eller ringe til en av Chanel forhandlere i f eks London? Med serienummeret osv? Har spurt på Purseforum, men listingen på vesken er ferdig og jeg har en privat avtale med selger så de kan ikke hjelpe meg der.

Setter pris på svar fra noen som har peiling på dette :)

Anonymous poster hash: 70976...787

Hvor mye forlanger selger for veska? Kan du ikke få veska autorisert på forum.purseblog.com før du kjøper?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...