Gå til innhold

ICSI: Dag 4 etter innsetting, "symptomer" forsvunnet. Håp ute?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg og samboeren hadde ICSI denne uka, uttak mandag og innsett onsdag.

Ovitrelle (eggløsningssprøyte) ble tatt forrige lørdag for en uke siden, og jeg har gått på progesteron siden mandag.

Ømme pupper: Helt fram til fredag denne uka hadde jeg ømme pupper. I går lørdag slapp det litt taket, i dag søndag så og si helt borte.

Smerter/ubehag mage: Man-ons hadde jeg vondt/ubehag etter uttak. Torsdag var ubehaget i magen borte. Fredag kom det igjen, denne gang med stikninger/ubehag i spesielt venstre side, ut mot hofta og venstre side. Kan det ha vært festesmerter, så tidlig? (5 dpo) Egget var 5-delt da det ble satt inn.

I tillegg skikkelig hard og oppblåst mage denne fredagen.

Siden jeg i dag søndag er symptomfri, kun bare litt menssmerteraktig når jeg tisser, er det et dårlig tegn?

Jeg tok en gravitest i dag for å sjekke om hcg er ute av kroppen etter eggløsningssprøyta, den var negativ. (det var kun for å sjekke om hormonene var ute av kroppen, jeg vet det er for tidlig å teste på 7 dpo).

Anonymous poster hash: 4c49b...e27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Symptomene skyldtes tilførte hormoner, og har ikke noen verdi i å forutse om dere har lykkes denne syklusen eller ikke. Krysser fingrene for reelle symptomer om en uke:-)

• Liker 1
Skrevet

Symptomene du har kjent, er pga. medisinene du har brukt, samt endel "protester" fra kroppen som har blitt litt herjet med ;) Det er for tidlig å kjenne noe bare dager etter innsett (eller EL). Men nå vet du at eggløsningssprøyten er ute av kroppen, så det er nå den egentlig symptomjakten kan begynne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...