Cambria Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Som overskriften sier, jeg er en hykler. Jeg har ei veldig god venninn som er det de fleste ville kalt en drittsekk. Problemet er bare at jeg ikke får meg til å gjøre det. Hun er mye ute å dater, og har ofte sex med de hun dater. Når hun endelig har funnet seg en spesiell person, en hun virkelig liker, klarer hun alltid å ødelegge det med å være utro. Hun sier selv hun har problemer med å binde seg, noe som alltid fører til at når det begynner å bli seriøst, feiger hun ut og har sex med en annen person. Dette kan foregå over lenger tid, helt til hun finner ut at hun må avslutte det hele, med den ene spesielle personen. Det jeg lurer på er om det er flere som har sånne venner. De du vet at egentlig er drittsekker, men som du er så nærme, og som er så fantastiske personer ellers, så du ikke klarer å se på dem som drittsekker?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Det har jo ingenting med deg å gjøre. Mennesker er forskjellige, jeg er ikke enig med mine venner i absolutt alt de sier og gjør. Anonymous poster hash: 151bc...c14
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Jeg kan godt skjønne at dette trekket ved venninnen din ikke er nok til å synes at hun er en drittsekk, dersom du synes hun er helt fantastisk ellers. Bestevenninna mi gjør fryktelig irriterende ting noen ganger men de gode sidene hennes er flere enn de dårlige. Spørsmålet er om det stemmer for bestevenninna di? Utveier de gode kvalitetene hennes de dårlige? Kanskje du kan hjelpe henne med problemene hun har med å binde seg? Anonymous poster hash: 3499e...e70
Apehjerne Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 jeg elsker vennene mine for det de er og jeg ser mer enn at de bare er drittsekker. Det ligger ofte andre grunner bak enn at de kun er drittsekker. Jeg vil tro vi allehar noe som andre ikke er enige i. Jeg er ikke skinnhellig selv og har dermed ingen rett til å dømme vennene mine
Cambria Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2014 Jeg mener jeg er hykler fordi.. ja... Hadde jeg lest en sak her inne om en gutt/jente som hadde vært utro, hadde min første tanke vært "drittsekk". Men når det kommer til min venninne, ser jeg bort ifra det, jeg forstår henne. Jeg lar henne prate om det. Jeg viser ikke en gang at jeg synes det er dårlig gjort av henne. Haha! Det er litt morsomt å måtte forsvare at man er hykler
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Jeg mener jeg er hykler fordi.. ja... Hadde jeg lest en sak her inne om en gutt/jente som hadde vært utro, hadde min første tanke vært "drittsekk". Men når det kommer til min venninne, ser jeg bort ifra det, jeg forstår henne. Jeg lar henne prate om det. Jeg viser ikke en gang at jeg synes det er dårlig gjort av henne. Haha! Det er litt morsomt å måtte forsvare at man er hykler Det handler ikke om at du skal bli hardere mot dine venner, for det er ikke din jobb å ta valgene deres for dem. Det handler om at du må se mer nyansert på mennesker du ikke kjenner nettopp derfor - du kjenner dem ikke. Anonymous poster hash: 151bc...c14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå