Gå til innhold

Alle mine venninner har kjæreste:(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninnegjeng på 10 jenter. Vi har kjent hverandre siden videregående, og da var vi alle single. Det har variert litt hvem som har vært i forhold og ikke, men jeg har alltid vært singel :(

I løpet av de siste årene har fler og fler funnet mannen i sitt liv, og nå er faktisk alle unntatt meg i et seriøst forhold. Alle har samboer, flere er forlovet, to er gift, to har barn..

Og så er det meg da! Hun evig single :sukk: jeg er glad på dems vegne, men lei meg på mine vegne. Det føles ikke godt å alltid komme alene på middager, fest, festival, og ikke minst bryllup :sukk:

Hvordan takle dette? :(

Anonymous poster hash: a0dbf...754

Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Kanskje utforske nye venner og nye opplevelser utenfor vennegjengen? Du må ikke bryte kontakten, men søk nye "utfordringer" :)

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Du er ganske heldig med at dere fortsatt hneger ammen. Det er nok mange i din situasjon som mister kontakten med gjengen.

AnonymBruker
Skrevet

Fint at du har vennegjengen fortsatt, men hvis du ikke er lykkelig som singel bør du jo prøve å få deg en kjæreste. Har du prøvd nettdating eller daterådgivning? Greit å få en datinganalyse slik at du får vite dine styrker og svakheter og hva du eventuelt bør endre for å finne den som passer til deg.

Anonymous poster hash: d1267...fa4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...