Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ideer til ein fantastisk bursdags gave til en mann.

Jeg vil vise at jeg virkelig bryr meg om han å setter pris på å ha han i livet mitt.

Han har utrolig mangen hobbyer men har alt han trenger til det.

Han har igrunn alt han trenger, så den vanskelige typen å kjøpe gave til.

Han har hatt et utrolig tøft år , så lyst å finne en gave han kan smile av og vite jeg er glad i han.

Tenkte litt på ein reise men siden vi kun er venner så kan vel kansje det missforstås litt??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man må nesten kjenne personen for å kunne finne på en personlig gave, da..

Anonymous poster hash: 1706c...2e1
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ideer til ein fantastisk bursdags gave til en mann.

Jeg vil vise at jeg virkelig bryr meg om han å setter pris på å ha han i livet mitt.

Han har utrolig mangen hobbyer men har alt han trenger til det.

Han har igrunn alt han trenger, så den vanskelige typen å kjøpe gave til.

Han har hatt et utrolig tøft år , så lyst å finne en gave han kan smile av og vite jeg er glad i han.

Tenkte litt på ein reise men siden vi kun er venner så kan vel kansje det missforstås litt??

Lag en fotobok på fotoknudsen til han. Bilder er den beste gaven man kan gi bort:) hvis dere er så gode venner at dere har funnet på masse sammen og har bilder av det da :)

Anonymous poster hash: 7fb0a...036

AnonymBruker
Skrevet

En gave kan jo bestå av flere elementer :) Kanskje 1 fin ting som er gøy men ikke personlig (typ gadget, klær, parfyme eller liknende), 1 eller flere morsomme ting som spiller på ting dere har gjort sammen eller intern humor, 1 ting du har laget selv (bak muffins eller noe annet du vet han liker og pynt fint?). Kan putte alt i en stor pose eller lage en skattejakt/rebusløp eller noe for å la ham finne dem. Synes personlige gaver til gutter er vanskelig, spesielt om man ikke må tippe over i romantisk-fella... Sier ikke at alle er sånn, men det er en del gutter som synes bilder osv er mer teit enn koslig :P Du kjenner jo kompisen din best da, og vet om det er sånne ting han liker eller bare ikke forstår vitsen med.

Anonymous poster hash: 6c5cb...f51
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva budsjettet ditt er, men er jo en del opplevelser man kan gi bort som ikke er reiser og ikke veldig kjæreste-rettet. Feks: Rafting (Sjoa), strikkhopp (Rjukan), helikoptertur, teater/kino/konsert, paintball..

Anonymous poster hash: 6c5cb...f51
Gjest constance90
Skrevet

Samle venner og få alle til å beskrive han med et ord. Kjøp så en stor ramme, legg et bilde av han i midten og skriv alle ordene rundt bilde i forskjellige farger, fonter osv. Så hver gang han føler seg litt nede så kan han se hvor mange han betyr noe for :)

Skrevet

Jeg har kjøpt paragliding til min. Han liker sånt da, vet jo ikke hva din liker. :P

Skrevet

Her hva der mangen gode ideer.

Kansje fallskjerm hopp hadde vert noe :)

Elsker jo alt fart og spenning, prøve å gli det inn i samtalen i dag om han har prøvd det.

Fotobok har jeg også tenkt på men litt sjipt for den fremtidige kjæresten hans å finne en fotobok med alt vi har gjort.

Tenkte også å bake kake til han så han kan ta med på jobben for vet det ikke er det kjekkeste han gjør er å bake :P

Skrevet

Jeg har kjent bestevenninna mi siden vi var 3 år gamle og vi er på det 22 året med vennskap nå. For et par år tilbake lagde jeg en scrapbook med bilder og sitater fra livet vårt sammen. Jeg limte inn gamle billetter fra kino og konserter vi hadde vært på sammen, skrev ned meldinger jeg har lagret på mobilen fra og til henne, oppsummerte det året vi bodee sammen i ord, skrev ned andre minner osv. Det ble en proppfull bok som fikk henne til å gråte og hun sier stadig at det er den fineste faven hun har fått i sitt liv <3 så scrapbooking er en suksess :)

Gjest Blomsterert
Skrevet

Spander en flytur :-)

Om han ikke er redd fly,så er det en opplevelse veldig mange liker og vil huske. Det trenger ikke koste all verden.

Finn ut hvor det er private fly-klubber e.l.og hør om noen kan hjelpe deg.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Du kan jo si at han trenger en fortjent OPPtur etter året som har vært :-D

Skrevet

Han flyr selv så ein hellikopter tur tar han akkurat når han vil selv.

Scrappbook hadde også vert en god ide men de 2 årene vi har kjent hverandre har det vert mye sykdom som har ført til dødsfall i hans familie så vet ikke om minner fra våre turer de årene kan slå tebake på minner.

AnonymBruker
Skrevet

En opplevelsestur sammen med deg

Anonymous poster hash: f02c2...f35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...