Missalma Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Er det noe spesielt du ser etter, velger du det samme hele tiden? Hva skulle du ønske du kunne fått? Jeg ser etter noe "nytt" som ikke er å få på annenhver kafé/kiosk... Har en tendens til å velge salat, blir ofte litt skuffa fordi den er kjedelig. Veldig glad i gjærbakst, men ikke den som blir levert kassevis fra Bakers. Savner kanskje mer scones f eks, eller skikkelige gode donuts som i USA!
Gjest Artistina Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 På kafè er det kaffen som er viktigst .. jeg går kun på kafèer som har god kaffe. Da jeg var yngre og gikk på kafè med mor så var rekesmørbrød et must. Jeg husker enda de høye rekesmørbrødene på byens fineste kafè 1
Brunhilde Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Hvis jeg spiser noe så er det en croissant, men som regel drikker jeg bare en kopp kaffe eller to.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Spiser aldri på kafe eller gatekjøkken. Er allergisk og tar ikke sjangsen på at maten er ok for meg å spise. Anonymous poster hash: ab252...a3c
Apocalypse Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Jeg drikker som regel svart kaffe. Sjelden jeg kjøper noe å spise, men i så fall blir det det beste vegetariske alternativet de har. Av og til kjøper jeg også smoothie eller frappe.
Anglofil Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Kjøper gjerne en brus (Pepsi Max eller Cola Zero). Sjelden jeg finner noe jeg kan spise siden jeg er lavkarber. Og salater synes jeg er dørgende kjedelig og uappetittlig, så da står jeg heller over. Mvh Yvonne
Sunbeam Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Som regel scones. Ellers holder jeg meg til en enkel kaffe eller latte. Er ikke så glad i cafémat.
Gjest Silverstream Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Et stykke ostekake og kaffe latte. Men det må være hjemmelaga ostekake, ellers står jeg over og velger svele istedet.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 Kaffe Kaffe og kake Frokostbuffet/ lunsjbuffet Anonymous poster hash: 2c4b6...056
FantasDick Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 Vi har bare en kafé her vi bor, og de har lite jeg liker på menyen sin.. Velger alltid latte med irish og rekesmørbrød. Skal jeg ha dessert velger jeg ofte pæreknuter. Ellers går det i forskjellige kaffebaserte drikker eller chai. Er jeg sulten spiser jeg gjerne en salat, hvis den ikke ser/høres for kjedelig ut. Ellers er jeg glad i børek, sushi o.l Sjeldent jeg spiser noe søtt, men velger som oftest brownie eller cookie.
Contempt Skrevet 6. juli 2014 #12 Skrevet 6. juli 2014 Velger som regel bare noe å drikke, fordi det ikke er mye som frister meg på menyen til de fleste kafeer. De gangene jeg prøver meg på noe å spise, så ender det ofte i litt skuffelse og en følelse av bortkastede penger. Savner mer god gjærbakst i stedet for tørre kakestykker. Blir ofte kun en kaffe, iste eller smoothie.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #13 Skrevet 6. juli 2014 En dobbel cortado eller et glass hvitvin hvis jeg ikke skal spise. Når jeg går på kafé er det imidlertid som regel for å treffe en venninne til lunsj, så da blir det gjerne en salat eller en suppe i tillegg. Evt en tallerken med gode spekeskinker og oster, som de har på stedet der jeg ofte treffer folk. Anonymous poster hash: 6363d...cd6
Wonderbitch Skrevet 6. juli 2014 #14 Skrevet 6. juli 2014 Svart kaffe og rundstykke/baguette Eller hvis jeg er sulten- Pepsi max med panini/calzone el. Spiser sjelden kaker eller boller.
Konstantin Skrevet 6. juli 2014 #15 Skrevet 6. juli 2014 Jeg liker å gå på kafeer som satser på hjemmelagd, og gjerne sesong bestemt mat. Derfor blir det bare å gå, se hva de har og hva som frister mest. Hvis jeg skal på sånn type kafe der de har halv fabrikat greier, blir det sjeldent mer enn kaffe. Det er bare overpriset, og rar smak som oftest. 1
sullå Skrevet 6. juli 2014 #16 Skrevet 6. juli 2014 Jeg kjøper som regel bare kaffe. En sjelden gang blir det en salat. Jeg spiser ikke brødmat.
Gjest Knuse Skrevet 6. juli 2014 #17 Skrevet 6. juli 2014 Iste, vann eller kakao alltid, og så har jeg gjerne et kakestykke eller et smørbrød i tillegg, alt etter som.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #18 Skrevet 6. juli 2014 Jeg er et (nå anonymisert) kafémenneske av rang. Skal vi se... På - Mormors blir det kanelbolle og kaffe - Choco Boco blir det gjerne ciabatta med kylling eller toast, kaffe - Jordbærpikene blir det bagel og kaffe - To tårn (Domkirken), rekerundstykke, kaffe - Sponhuset selvfølgelig vaffel, kaffe - Bakeriet, kanelbit og kaffe - Gjest Baardsen, solbolle og kaffe - Bare Blåbær, toast med feta/oliven og kaffe - Starbucks, biscotti og americano... Anonymous poster hash: f5e7a...611
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #19 Skrevet 6. juli 2014 Gjerne rundstykke med eggehakk og bacon, eller med brie og bacon. Gjerne en frappe eller iste ved siden av. Anonymous poster hash: cc14c...7ad
Gjest Solsmil Skrevet 6. juli 2014 #20 Skrevet 6. juli 2014 Jeg må ha noe gluten og laktosefritt. Så det er sjelden jeg spiser noe på cafe, det blir stort sett kunn kaffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå