AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Merker at dette er noe som jeg har lyst til å kjøpe men som jeg jo sjelden får bruk for. I fjor sommer kjøpe jeg noe drithøye sorte med 70 tallspreget, tykk hæl og platå foran, dritkule men føler at jeg går på stylter hvis ikke vennene mine og har hæler så de blir sjeldent brukt. I tillegg er det åpen tå noe som gjør at de kun blir brukt når det ikke er kaldt ute. Til nå har jeg et par høye støvletter i skinn som jeg nesten aldri bruker, noen andre støvletter/sko som er vonde å gå i men dritfine som ikke blir brukt så jeg har jo ikke store utvalget hvis jeg faktisk skulle få bruk for litt høyde. Fant et par veldig fine, ikke så høye og som hadde veldig behagelig såle på dna, men synes dere jeg burde gå for en annen farge? Tenker at de ikke passer til alt pga glitteret på remmen? Ser liksom helst for meg at sånne sko blir brukt 1 uke i syden og ikke ellers..,men de var så fine! Og så føler man seg alltid ekstra fin/sexy når man har høye hæler. her er bilde: http://www.dna-shoes.com/shoe/21738/face.html Så hvor mange høye sko har dere, og bruker dere dem ofte? Anonymous poster hash: 42087...828
Gjest Jeeeeeeea Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Jeg tror jeg har rundt 10 par, men bruker dem aldri. Kan faktisk ikke huske sist jeg brukte høye heler! Et år siden kanskje? Så mine står egentlig bare til pynt
Dricka Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Tror jeg har et par noenlunde høye sko og det er bunadskoene mine. De blir jo brukt på 17. mai
Gjest Lille-pus Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Jeg teller dem ikke, men bruker stort sett 8-10 cm i jobbsammenheng så det er noen par ja. Dersom du kun skal ha ett eller to par så kjøp klassiske sko som ikke er 'sååå 2014'. Med klassiske sko kan du ha dem i en årrekke dersom du steller dem pent og tar dem til skomakeren når det er behov for det.
Silfen Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Ingen. Ser ikke noe poeng i å ha sko med hæler. 1
brightness Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Tror jeg har 5-6 par. Bruker det ikke så veldig ofte, men innimellom. Til fint også har jeg noen som er litt mer hverdags også som jeg kan bruke i vanlige middagsbesøk og sånn f.eks.
Gjest Solsmil Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Tror jeg har rundt 25 par. De blir ikke så veldig ofte brukt
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Har 3 par med heler, men de høyeste er 8cm så vet ikke om de klassifiserer seg som høye heler:P Bruker dem stort sett bare når jeg skal være fin og det er riktig vær(gidder ikke skli rundt på heler på holke liksom) og det "passer seg" med høye heler. Jeg går ikke med høye heler til hverdags f.eks. Comfort junkie:P Anonymous poster hash: 0d010...aa3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Hva synes dere om de da? La ved link med bilde. Synes at det var perfekt høyde! og de var veldig myke og behagelige, men samtidig er jeg litt sånn... 800kr på et par sko som jeg kommer til å bruke sånn 2 ganger i året...,jeg vet ikke helt, samtidig lever man bare en gang og det er så deilig å faktisk ha noen fine par sko når man trenger det. what to do.. Anonymous poster hash: 42087...828
Apocalypse Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 (endret) 8 par. Alle skoene passer til veldig spesifikke stiler og antrekk og blir egentlig sjelden brukt - så nå vil jeg prøve å få tak i noen klassiske par. Jeg synes skoene var fine, men ser for meg at de lett kan bli skitne pga fargen..? Endret 6. juli 2014 av Apocalypse
Gjest Lille-pus Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 Hva synes dere om de da? La ved link med bilde. Synes at det var perfekt høyde! og de var veldig myke og behagelige, men samtidig er jeg litt sånn... 800kr på et par sko som jeg kommer til å bruke sånn 2 ganger i året...,jeg vet ikke helt, samtidig lever man bare en gang og det er så deilig å faktisk ha noen fine par sko når man trenger det. what to do.. Anonymous poster hash: 42087...828 Kommer helt ann på hvor mange antrekk du har som de passer sammen med. Om det er ett par sko til ett eneste antrekk så spørs det jo. Dersom du tror du egentlig ikke kommer til å bruke dem så er det jo bortkastede penger, - for å være helt ærlig. Jeg er personlig ikke så glad i sko med mye strass på da de for meg er vanskeligere å kombinere med mange antrekk i min gardeobe. Du kjenner din egen gardeobe aller best så det er egntlig vanskelig for oss andre å mene noe om.
Gjest Blondie65 Skrevet 6. juli 2014 #12 Skrevet 6. juli 2014 Jeg har ikke så høye hæler lenger - jeg klarer ikke gå på det. Men jeg har fire par sko med 3-4 cm hæler og disse blir brukt. I tillegg har jeg et par med noe bredere hæl og to par støvletter. Jeg klarer heller ikke gå på helt flate sko - må dessverre ha "fornuftig" såle eller litt hæl. Jeg bruker alle disse da.
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 6. juli 2014 #13 Skrevet 6. juli 2014 10 par kanskje. Bruker kun høye hæler når jeg skal på fest eller i fint selskap. Hadde sikkert 30 par før, men har blitt flinkere til å kaste med årene. Tror jeg skal gå til innkjøp av nye snart
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #14 Skrevet 6. juli 2014 Tror de kunne funket med en enkel bukse og en topp. Altså hvis man holder det andre litt enkelt så vil det gå greit, men samtidig så er jeg litt enig i at de fort kan bli skitne. Og så synes jeg de kanskje ikke passer så godt inn i Norge,høres kanskje litt teit ut men hadde lett kjøpt dem om jeg bodde i et varmt land,men føler liksom at sånne sandaler blir minimalt brukt her til lands..tror jeg skal dra å prøve dem på igjen, skulle jo ikke ha sånne sko ,men ble litt forelska i dem i butikken så får se hva jeg bestemmer meg for Anonymous poster hash: 42087...828
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #15 Skrevet 6. juli 2014 Jeg har ikke så høye hæler lenger - jeg klarer ikke gå på det. Men jeg har fire par sko med 3-4 cm hæler og disse blir brukt. I tillegg har jeg et par med noe bredere hæl og to par støvletter. Jeg klarer heller ikke gå på helt flate sko - må dessverre ha "fornuftig" såle eller litt hæl. Jeg bruker alle disse da. Litt morsomt at du nevnte dette med flate sko! Hadde på meg converse sist jeg var ute, og vi løp i nedoverbakker og gikk en del, men fikk dritvondt i knærne/beina dagen etter, tror faktisk høye hæler hadde vært bedre enn sånne pannflate sko! Anonymous poster hash: 42087...828
Gjest Blondie65 Skrevet 6. juli 2014 #16 Skrevet 6. juli 2014 Litt morsomt at du nevnte dette med flate sko! Hadde på meg converse sist jeg var ute, og vi løp i nedoverbakker og gikk en del, men fikk dritvondt i knærne/beina dagen etter, tror faktisk høye hæler hadde vært bedre enn sånne pannflate sko! Anonymous poster hash: 42087...828 Bruker både sneakers og sandaler men med skikkelig såle. Converse har jeg prøvd en gang, og det var nok å ta dem på foten før jeg skjønte at det ikke var laget for mine bein.
Miss Lucky Skrevet 6. juli 2014 #18 Skrevet 6. juli 2014 Jeg har ca 50 par og det etter å ha sortert ut litt gammelt drit Joggesko, sneakers og andre sko har jeg derimot ikke så veldig mange av.
Gjest Bond Skrevet 7. juli 2014 #20 Skrevet 7. juli 2014 Ca 10-12? Noen blir brukt ofte, andre sjeldenere. Har noen mellomhøye (dvs rundt 7-8cm) som blir brukt ganske mye på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå