Gå til innhold

Hva som IKKE hjelper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville bare fortelle at hittil i livet har jeg brukt ca 100.000 norske kroner på kirurgi og Restylane men er fremdeles uten kjæreste og nære venner. Bare sånn til info for de som tror på "quick fixes".

Anonymous poster hash: 5997c...b5b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjæreste får man når man er tilfreds med seg selv og livet, og treffer noen som er i samme "liga" som en selv. Mye penger og et fint utseende gjør ingen lykkelig, men det kan gjøre mange lykkeligere.

Anonymous poster hash: b0ee5...c36
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ville bare fortelle at hittil i livet har jeg brukt ca 100.000 norske kroner på kirurgi og Restylane men er fremdeles uten kjæreste og nære venner. Bare sånn til info for de som tror på "quick fixes".

Så du tok kirurgi og restylane for å få kjæreste og venner?

Anonymous poster hash: 17d00...f7e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hm jeg har tenkt å ta neseoperasjon og fettsuging, skal jeg bare drite i det da? Ble ikke noe kjæreste på meg da jeg var tynnere heller.

Anonymous poster hash: a1f7b...261
AnonymBruker
Skrevet

Tror du alle som tar plastiske operasjoner og restylane gjør det for å få seg kjæreste fordi du gjorde det? :P

Anonymous poster hash: 00cfa...8bd
Skrevet

Herregud... Troll eller? Vær deg sjøl ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du pare postet innlegget igår:-(

Anonymous poster hash: 428a3...276

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du alle som tar plastiske operasjoner og restylane gjør det for å få seg kjæreste fordi du gjorde det? :P

Neida. Det gjør jeg ikke. Men det er nok noen som gjør det. Og meldingen var til dem. Utseende betyr nada i bunn og grunn. Ikke vet jeg hva "it" faktoren er men det er ikke en stram kropp ;-)

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Hvorfor skulle restylane og kirurgi hjelpe deg med å få kjæreste og venner?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle restylane og kirurgi hjelpe deg med å få kjæreste og venner?

Fordi både kvinner og menn liker å omgås med søte jenter og ikke troll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...