Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg kommer hjem fra byen blir jeg kryssforhørt av typen. Er så lei dette. Jeg er ikke den utro typen, og til tross hbor mange pene menn jeg møter, er jeg ikke utro. Han er ukependlee og det er de gangene vi ikke er sammen at vi drar ut på hver vår kant. Det kommer lange sms om hvor egoistisk jeg er som ikke skriver til hann mens jeg er ute, men han vet hvor dårlig batteriet mitt blir og jeg snakker alltid til han når jeg er hjemme igjen. Han spør hvem jeg var sammen med, og er det menn i vennegjengen, skal han vite hvem. Er det partall menn og kvinner tror han at det er dobbeldating på gang. Han lurer på om jeg danser med andre, om jeg snakker mye med noen osv. Jeg gruer meg alltid til den telefonsamtalen. Er dette over streken, eller forståelig oppførsel?

Anonymous poster hash: 34ed2...15e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg kommer hjem fra byen blir jeg kryssforhørt av typen. Er så lei dette. Jeg er ikke den utro typen, og til tross hbor mange pene menn jeg møter, er jeg ikke utro. Han er ukependlee og det er de gangene vi ikke er sammen at vi drar ut på hver vår kant. Det kommer lange sms om hvor egoistisk jeg er som ikke skriver til hann mens jeg er ute, men han vet hvor dårlig batteriet mitt blir og jeg snakker alltid til han når jeg er hjemme igjen. Han spør hvem jeg var sammen med, og er det menn i vennegjengen, skal han vite hvem. Er det partall menn og kvinner tror han at det er dobbeldating på gang. Han lurer på om jeg danser med andre, om jeg snakker mye med noen osv. Jeg gruer meg alltid til den telefonsamtalen. Er dette over streken, eller forståelig oppførsel?

Anonymous poster hash: 34ed2...15e

Han har problemer med sin sjalusi. Har du prøvd å betrygge han før bymuren?

Anonymous poster hash: 04ab0...35c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

*byturen

AnonymBruker
Skrevet

Få deg pult ferdig og dump han?

Anonymous poster hash: 07108...015

AnonymBruker
Skrevet

Han er en usikker mann som har behov for å kontrollere deg.

Anonymous poster hash: 6dc00...218
  • Liker 3
Skrevet

Over streken! Jeg ønsker også at samboer skal ringe meg når han kommer hjem hvis vi er på forskjellige steder, men det er fordi jeg ønsker å vite at han er trygt hjemme etter at han ble utsatt for blind vold på byen en gang, og endte opp på sykehus. Jeg kan også være litt sjalu, men jeg spør han ikke om hvem han har vært med, bare om han har hatt det bra. Man må kontrollere seg!

AnonymBruker
Skrevet

Vil du ha det slik resten av livet?

Anonymous poster hash: e2163...035

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Han er en usikker loo-hoo see-heer.

• Liker 1
Gjest nobilian
Skrevet

Under forutsetning av at det ikke finnes episoder som har gjort noe med tilliten hans til deg - et godt stykke over streken.

Skal det der være liv laga, må du bare ta det opp med ham og finne ut av det.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden orker du han der?

Anonymous poster hash: ce47f...a9f
AnonymBruker
Skrevet

Det er vondt å være så sjalu, vet av egen erfaring. Det eneste jeg synes hjelper over tid er å få bekreftelse. Hvorfor kan du ikke sende ham et par meldinger mens du er ute? Så dårlig batteri kan du umulig ha, det er bare å lade det før turen. Snakk også med ham før du skal ut, fortell ham hva planene dine er og ca. hvem du skal være sammen med, og send ham et par sms iløpet av kvelden og si at alt går fint og at du er glad i ham. Når man ikke hører noe og ikke vet helt hva den andre driver med (spesielt om de er fulle og man tenker de kan miste kontrollen) er det lett å la tankene løpe løpsk og bli paranoid. Jeg sier ikke at det er greit å være så sjalu og kontrollerende, men det er også lov som partner å hjelpe litt til synes jeg, så den andre ikke må føle det slik.

Anonymous poster hash: aee6b...c9f
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er vondt å være så sjalu, vet av egen erfaring. Det eneste jeg synes hjelper over tid er å få bekreftelse. Hvorfor kan du ikke sende ham et par meldinger mens du er ute? Så dårlig batteri kan du umulig ha, det er bare å lade det før turen. Snakk også med ham før du skal ut, fortell ham hva planene dine er og ca. hvem du skal være sammen med, og send ham et par sms iløpet av kvelden og si at alt går fint og at du er glad i ham. Når man ikke hører noe og ikke vet helt hva den andre driver med (spesielt om de er fulle og man tenker de kan miste kontrollen) er det lett å la tankene løpe løpsk og bli paranoid. Jeg sier ikke at det er greit å være så sjalu og kontrollerende, men det er også lov som partner å hjelpe litt til synes jeg, så den andre ikke må føle det slik.

Anonymous poster hash: aee6b...c9f

Som om jeg skulle ha sagt det selv! Det er slitsomt å være sjalu,det tærer på ikke bare på forholdet men også den som er sjalu. Derfor er det viktig å snakke om det og finne en løsning. Det å ikke høre fra kjæresten sin hele kvelden når h*n,er ikke betryggende. Alt handler om tillit og den kommer etterhvert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt greit å ringe og høre om du har hatt det fint, hvem du var sammen med (av typen bestevenninne vs. studievenner vs. gamle venner, bare fordi det er normalt å snakke om sånt), men ikke nøyaktig hvor mange menn som var i lokalet og tilnærmet be deg beskrive omrisset av manndommen deres fordi han selv er usikker. Herregud. Det hadde jeg aldri orket.

Anonymous poster hash: 92bff...6c1
  • Liker 1
Skrevet

Jeg forstår han blir urolig når du er ute på fylla uten ham. Du spør om det er litt over streken, og kanskje er det over streken, Men vil du dumpe ham fordi du vil dra ut på byen i fred? I et forhold skal man inngå kompromisser. Kanskje dere kan møtes i midten? :)

Gjest Blomsterert
Skrevet

Han er sjalu,og går nok over streken i sin utspørring.

Kan du på noe vis hjelpe ham med mistenksomheten?

Svelg en kamel eller to for å betrygge ham?

Du kan kanskje ringe,sende en sms i løpet av kvelden?

Hvis du ikke føler for å være så tålmodig,så må du jo bare si fra da,at du føler deg avhørt og mistenkeliggjort uten grunn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...