AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 La oss si at det er en dame som er noe mellom lubben og tykk, veldiiig pen, flott dame selvom hun har noen kilo for mye. Tror dere kvinnen føler seg ok som tykk siden hun likevel får så mye oppmerksomhet, eller tror dere hun egentlig vil ned i vekt? Ser det er mange tråder her inne om tykke kvinner og de får mye hets. Jeg vil bare poengtere at tykke kvinner også kan være ettertraktet. Anonymous poster hash: a3aca...68d 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 La oss si at det er en dame som er noe mellom lubben og tykk, veldiiig pen, flott dame selvom hun har noen kilo for mye. Tror dere kvinnen føler seg ok som tykk siden hun likevel får så mye oppmerksomhet, eller tror dere hun egentlig vil ned i vekt? Ser det er mange tråder her inne om tykke kvinner og de får mye hets. Jeg vil bare poengtere at tykke kvinner også kan være ettertraktet. Anonymous poster hash: a3aca...68d Dette er individuelt, og derfor umulig å svare på. Noen vil ned, og noen har ikke ønske om å gå ned. Anonymous poster hash: b1fb0...d68 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Hvis hun var slank tidligere vil hun nok ned i vekt, men kan hende hun er blitt mer komfortabel med kroppen sin.Anonymous poster hash: 31336...ad5
Timza Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Kvinner kan være ekstremt sexy selv om de er "tykke" eller "lubne". Det handler om måten hun ter seg på, samt selvtilliten hun utsondrerer. Så ja, tykke kvinner kan da være ettertraktet de også om de har klart å se forbi usikkerheten som ofte følger med litt ekstra kg, særlig når dem er unge. 1
den Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Jeg har aldri vært tynn, men la på meg endel for 2-3 år siden pga sykdom. Dette er kilo jeg nå ønsker å bli kvitt, men ikke fordi jeg ikke får nok oppmerksomhet fra menn. Man har større risiko for å få problemer med helsen om man er for stor, samt at det er mer praktisk å være slankere (klær, flyseter mm.) Den største forskjeller jeg har lagt merke til er reaksjonen til menn dersom jeg ikke er interessert. Nå er det ingen sure miner, bare smil og kanskje en forsikring om at de faktisk har ærlige hensikter. Mens når jeg er slankere så har jeg ofte fått sleng etter meg stygge ord og påstander om at jeg er høy på pæra. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Har 10-15 kg for mye. Får mye oppmerksomhet, men trives mye bedre som tynnere. Særlig mtp shopping og jogging.Anonymous poster hash: 6efb3...194
Gjest Coolaid Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 AnonymBruker, on 06 Jul 2014 - 02:35, said: La oss si at det er en dame som er noe mellom lubben og tykk, veldiiig pen, flott dame selvom hun har noen kilo for mye. Tror dere kvinnen føler seg ok som tykk siden hun likevel får så mye oppmerksomhet, eller tror dere hun egentlig vil ned i vekt? Ser det er mange tråder her inne om tykke kvinner og de får mye hets. Jeg vil bare poengtere at tykke kvinner også kan være ettertraktet. Anonymous poster hash: a3aca...68d Det er flere aspekter her. For å i utgangspunktet svare på spørsmålet ditt så handler dette om selvtillit eller manglende selvtillit. Jeg kjenner mange flotte tiltrekkende kvinner. Mange av dem oppfyller ikke kravene til kroppsidealet som hersker i dag. Det som gjør at disse kvinne trekker menn (eller kvinner) er at de har selvtillit, utstråling, holdning og er tilsynelatende glad i seg selv. Og i denne debatten kan man bare la være å trekke helsekortet. Vi alle ønsker god helse, både fysisk og psykisk. Men nå diskutere vi det å være attraktiv. Man kan være attraktiv med dårligere helse, uansett om det er overvekt, psykiske problemer eller andre ting. Verden er ikke A-4 eller svart og hvit. Skal jeg gjette, så tror jeg at de aller fleste (ikke alle) kvinner, ville valgt en kropp som ser ut som kroppsidelalet kontra en kropp som øvrigheten mener ikke passer inn. Heldigvis kan vi ikke ta et slikt valg
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 La oss si at det er en dame som er noe mellom lubben og tykk, veldiiig pen, flott dame selvom hun har noen kilo for mye. Tror dere kvinnen føler seg ok som tykk siden hun likevel får så mye oppmerksomhet, eller tror dere hun egentlig vil ned i vekt? Ser det er mange tråder her inne om tykke kvinner og de får mye hets. Jeg vil bare poengtere at tykke kvinner også kan være ettertraktet. Anonymous poster hash: a3aca...68d En vakker kvinne med utstråling som har flere kilo enn dagens ideal kan fremstå supertiltrekkende også fordi det sgnaliserer at det er en kvinne som er livsnyter og laid back (=behagelig å være sammen med), og kanskje mer erotisk/sensuell enn en kroppsidealkvinne som lever etter et strengt trenings- og kostholdsregime. Hvis denne formfulle kvinnen har det supert med både mat og menn, regner jeg med at hun ikke stresser spesielt mye med å gå ned i vekt. Jeg er forøvrig en slank kvinne selv, som synes det hadde vært ille om kroppen plutselig skulle bli noe annet enn det som er min identitet - MEN er det noe jeg synes er vakkert er det nettopp vakre formfulle kvinner som er trygge på seg selv og sin tiltrekningskraft. Anonymous poster hash: d51c3...cd0 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Jeg er en sånn med flott figur, uansett vekt. Er nå 23kg tyngre enn før jeg ble gravid. Men det har ikke slått ut på nivået av oppmerksomhet. Lekre bein, midje, velproporsjonert.Anonymous poster hash: e96b9...e11 1
Inwe Skrevet 7. juli 2014 #10 Skrevet 7. juli 2014 Jeg fikk oppmerksomhet da jeg veide 118, jeg får mer oppmerksomhet nå da jeg Jar gått ned 40kg++. Trives også bedre med meg selv. Gjorde det mest for min egen del, gjorde hverdagen mye enklere. Men lyver om jeg sier det ikke hadde noe med utseende å gjøre også. Men som det er sagt, dette er helt individuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå