Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forrige uke fortalte jeg mannen at jeg ønsket å gå pga alkoholmisbruken hans og hans oppførsel av det. Pluss i tillegg at vi tidligere hadde bestemt oss for barn, men så ble alkoholbruken hans verre og verre.

Han la seg flat og hadde forstått at jeg ikke hadde det noe godt i forholdet, ba om ny sjanse og da han hadde fått opp til fler sa jeg at det kunne jeg ikke gi han.

Etter jeg dro spurte han om vi kunne tenke på ekteskapsrådgivning..

Jeg har tenkt på det, og sendt mail til familievernkontoret. Jeg føler at det er egentlig litt for sent for det, jeg har jo bestemt meg og ikke vært hjemme på over en uke.Jeg er ferdig med forholdet, og føler ikke det er noe særlig mer å hente.

Jeg er veldig glad i mannen, men jeg må tenke på hva for et liv jeg ønsker og hva for et liv han ønsker - og jeg ser at det er ikke er sjans for at begge kan få noe godt ut av det.

Anonymous poster hash: 24c7c...07d
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skjønner deg veldig godt, har selv vært i en lignende situasjon som deg. For min del var løpet kjørt og jeg sa i fra klart og tydelig. Til slutt må man bare sette en grense, og har man ikke fått seg til å ta tak i det før så er det i grunn ikke så mye mer å gjøre. Jeg ventet i 2 1/2 år og til slutt gidder man ikke mer. Ballen var hos ham, men han gadd ikke å foreta seg noe og da forstår man hvor landet i grunn ligger.

Hvis du føler at det er helt over og ikke mer å hente er det heller ingen vits. Jeg tror dog det kan være veldig smart for de som er usikre og som kanskje øyner håp.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Takk for svar.

Det er for meg helt over, så jeg har tenkt å si at jeg ikke ser noe poeng med rådgivning når jeg føler det er over.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...