AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Ja, jeg høres veldig paranoid ut, men jeg klarer ikke å slappe av. Kjøpte en mobil av en venn som alltid har vært veldig på/ mast mye om at vi må gå på date/ bli sammen osv. Han har alltid vist mye interesse og gjør det fremdeles. Han er i sirkelen av venner og jeg ser ham ofte. Jeg klarer ikke å slappe av når jeg bruker mobilen, når jeg tar bilder og sender meldinger.. Har en følelse av at han kan se alt jeg skriver og at han automatisk får bildene mine inn på pcen sin. Er dette mulig? Har hørt at det går an. Anonymous poster hash: fce98...c3a
petterm Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Hvis du har gjenopprettet telefonen til fabrikkinstillinger så tror jeg ikke han kan få kopi av bilder osv. Hvis du bare har overtatt telefonen uten å nullstille den så er det en teoretisk mulighet for at han får kopi av innholdet, evt følger med hvor du er via en eller annen sporingsstjeneste. Hvis du googler navnet på telefonen din og factory reset bør du finne oppskrift på å nullstille telefonen. ( da forsvinner alt av bilder, filmer, meldinger, telefonkatalog osv) Eks Google: Sony Xperia z1 factory reset 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Gjenopprett fabrikkinnstillinger ja. Da er det som en "ny" telefon.Anonymous poster hash: ada60...072 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Hvis du har gjenopprettet telefonen til fabrikkinstillinger så tror jeg ikke han kan få kopi av bilder osv. Hvis du bare har overtatt telefonen uten å nullstille den så er det en teoretisk mulighet for at han får kopi av innholdet, evt følger med hvor du er via en eller annen sporingsstjeneste. Hvis du googler navnet på telefonen din og factory reset bør du finne oppskrift på å nullstille telefonen. ( da forsvinner alt av bilder, filmer, meldinger, telefonkatalog osv) Eks Google: Sony Xperia z1 factory reset ok.. Takk:) han sa han gjorde det men jeg får prøve selv da Anonymous poster hash: fce98...c3a
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Vel, er han en skikkelig stalker, og er flink med mobiler så er det ikke sikkert det hjelper å gjenopprette mobilen engang ;-) Anonymous poster hash: 9736e...4be 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå