Gå til innhold

Hun som har bjeffet i flere timer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I en av naboboligene er det en hund som nå har bjeffet i flere timer av og på. Hvorfor tar i eieren ansvar? Hva er vitsen med å bare la den bjeffe slik??

Anonymous poster hash: 75604...a32
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

PS:Det høres ut som det skjærer i "stemmen" til hunden, er det fordi den har bjeffet så mye?

AnonymBruker
Skrevet

I en av naboboligene er det en hund som nå har bjeffet i flere timer av og på. Hvorfor tar i eieren ansvar? Hva er vitsen med å bare la den bjeffe slik??

Kanskje noe har skjedd med eieren?

Anonymous poster hash: 23e6a...db7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville undersøkt saken, og tatt affære. Stakkars hund, og evt eier som det kan ha skjedd noe med

AnonymBruker
Skrevet

Har dette hendt også tidligere?

AnonymBruker
Skrevet

Har dette hendt også tidligere?

Ikke som jeg har hørt. Jeg kan ikke ta affære, for det er umulig for meg å gå ut og finne ut hvor det kommer fra dessverre. Dessuten har jeg ikke adgang der.

Skrevet

Naboen vår har en liten gneldrehund som står på timesvis og bjeffer på verandaen.....den bjeffer på alt som rører seg i gata.. Vet at hunden har det bra, da eieren er altoppslukende når det gjelder bikkja... verandadøren er alltid åpen, så hunden går inn og ut som den vil.

Av og til så bjeffer den så mye at den blir hes, og "knekker" i stemmen..

Holder seriøst på å bli sprø av den bikkja..

AnonymBruker
Skrevet

Ikke som jeg har hørt. Jeg kan ikke ta affære, for det er umulig for meg å gå ut og finne ut hvor det kommer fra dessverre. Dessuten har jeg ikke adgang der.

Jeg forstår. Jeg håper at du får gode forslag til løsninger. Får håpe at eieren bare er ute og snart kommer hjem. Men om det fortsetter, håper jeg at noen undersøker saken. Politiet kan nok hjelpe.

AnonymBruker
Skrevet

De nærmeste naboene bør vel reagere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...