Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag klippet jeg håret mitt til sommerferien, slik at jeg ikke måtte gå rundt med langt hår på stranda. Jeg bestemte meg for å spise på bigbite før jeg skulle klippe meg, BAD IDEA!

Følte meg uggen i magen allerede da jeg kom inn i frisørsalongen. Da jeg satt meg ned på stolen kom det ut en lydløs en, og jeg tenkte inni meg "fy faen håper hun er tett i nesa eller noe!". Da vi var halveis ferdig med klippingen kom det en til, men denne gangen var det lyd og det hørtes ut som luft kommende ut av en ballong. Hun sa ikke noe, men husker at jeg så et lite glis når vi var ferdige og jeg skulle betale.

Åhhh, håper virkelig jeg ikke ser henne mer. Skal iallefall ikke bruke samme salong mer på minst et år...

Noen andre som har sine dagens flaue?

Anonymous poster hash: 11a49...96a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Flaut når det skjer, morsomt i ettertid.

Jeg gikk tur med bikkja idag i løs liten shorts og sports-bh fordi det var 30 grader i skyggen og jeg rant vekk. Midt på et fotgjengerfelt tuter en bil på meg, og mennene i bilen hoier og roper. Jeg skvetter noe sinnsykt, tråkker nesten på bikkja, men får til å ta et laangt steg til høyre. Så faller det lille, dårlige, billige, lavkvalitetsbindet ut av trusa og shortsen, og ned på bakken. Vet ikke om de så det, fikk rasket det til meg rimelig kjapt. Mens er noe herk? Bare dager siden jeg satt i sofaen til venninna mi og blodet rant av bindet og ned i sofaen. At jeg ikke lærer...

Anonymous poster hash: e014d...7be
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Flaut når det skjer, morsomt i ettertid.

Jeg gikk tur med bikkja idag i løs liten shorts og sports-bh fordi det var 30 grader i skyggen og jeg rant vekk. Midt på et fotgjengerfelt tuter en bil på meg, og mennene i bilen hoier og roper. Jeg skvetter noe sinnsykt, tråkker nesten på bikkja, men får til å ta et laangt steg til høyre. Så faller det lille, dårlige, billige, lavkvalitetsbindet ut av trusa og shortsen, og ned på bakken. Vet ikke om de så det, fikk rasket det til meg rimelig kjapt. Mens er noe herk? Bare dager siden jeg satt i sofaen til venninna mi og blodet rant av bindet og ned i sofaen. At jeg ikke lærer...

Anonymous poster hash: e014d...7be

Stakkars! Hvordan reagerte venninna di?

Anonymous poster hash: 16281...d23

• Liker 2
Skrevet

Hehe. Flaut når det skjer, morsomt i ettertid.Jeg gikk tur med bikkja idag i løs liten shorts og sports-bh fordi det var 30 grader i skyggen og jeg rant vekk. Midt på et fotgjengerfelt tuter en bil på meg, og mennene i bilen hoier og roper. Jeg skvetter noe sinnsykt, tråkker nesten på bikkja, men får til å ta et laangt steg til høyre. Så faller det lille, dårlige, billige, lavkvalitetsbindet ut av trusa og shortsen, og ned på bakken. Vet ikke om de så det, fikk rasket det til meg rimelig kjapt. Mens er noe herk? Bare dager siden jeg satt i sofaen til venninna mi og blodet rant av bindet og ned i sofaen. At jeg ikke lærer... Anonymous poster hash: e014d...7be

hvorfor bruker du ikke tampong?!
  • Liker 3
Skrevet

hvorfor bruker du ikke tampong?!

Eller bedre, tykkere, større bind?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig greit å investere i ordentlig bind, gjerne med vinger slik at det sitter :fnise:

Anonymous poster hash: 3b32f...72d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...