AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Jeg finner ikke en løsning på dette Se for deg en mor få en datter når hun var ung. Idag er datteren voksen, og moren fortsatt fruktbar. Datteren får et barn. Etterpå får moren en datter til. Er datteren(Den yngste) da tante til ungen til storesøster selv om ungen til storesøster er eldre?Anonymous poster hash: 9840b...8e4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Ja, hun er det. Hun er like mye søster til barnets mor uansett hvor gammel hun er. Min kusine har en datter som er eldre enn meg - det har vel ikke noe ord på samme måte som "tante", men poenget er det samme. Slektskapet forandrer seg jo ikke ut fra alderen til de involverte. Anonymous poster hash: 9ea11...703 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 Ja, selvsagt. Anonymous poster hash: 22e71...fef 1
Gjest fotballflue Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 Selvfølgelig. Kjenner til flere av slike tilfeller
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #8 Skrevet 5. juli 2014 Eh. Herremin, selvfølgelig! Anonymous poster hash: 5fff1...e54
Tvist Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Har du aldri hørt sangen "jeg er min egen bestefar" av Øystein Sunde?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 Det er slik. Jeg har et barn som er min mormors oldebarn selv om mine tanter og onkler har gitt mormor barnebarn som er bare ett år yngre enn mitt barn. Titlene forandrer seg ikke. Anonymous poster hash: ec8cb...ad5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå