Gå til innhold

To dager - hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kanskje få et oppdrag som en ekstra-skuespillerinne til en film neste uke der det kreves at man er slank. Jeg er registrert hos byrået med bilder og alt men har gått opp litt i det siste.

Jeg VET selvsagt at man ikke kan gå ned i vekt på to dager. Men jeg regner med at man kan kvitte seg med litt vannvekt så magen kjennes mindre.

Er 175 cm og 65 kg. Er litt oppblåst nå i det siste.

Jeg vet at å kutte ned på salt kan hjelpe. Er det noe mer?

Anonymous poster hash: 32265...dc5
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Jeg skal kanskje få et oppdrag som en ekstra-skuespillerinne til en film neste uke der det kreves at man er slank. Jeg er registrert hos byrået med bilder og alt men har gått opp litt i det siste. Jeg VET selvsagt at man ikke kan gå ned i vekt på to dager. Men jeg regner med at man kan kvitte seg med litt vannvekt så magen kjennes mindre. Er 175 cm og 65 kg. Er litt oppblåst nå i det siste. Jeg vet at å kutte ned på salt kan hjelpe. Er det noe mer? Anonymous poster hash: 32265...dc5

Drikk kun vann og spis helt rent. Usaltet kylling og grønnsaker. Ta gjerne noen gode joggeøkter så du får svettet bort så mye overkuddsvann som mulig.

• Liker 1
Skrevet

Kutt ut alt av brød, ris og pasta. Hold deg unna alkohol og kullsyreholdig drikke, og drikk mye vann.

På mandag så kan du kjøpe deg Aqua-min på helsekost, det er et lett vanndrivende urtepreperat.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drikk kun vann og spis helt rent. Usaltet kylling og grønnsaker. Ta gjerne noen gode joggeøkter så du får svettet bort så mye overkuddsvann som mulig.

Takk for tips, krysser fingre. Vil ikke troppe opp og så bli fortalt "sorry, for feit!" :(

Gjest Runforit
Skrevet

Takk for tips, krysser fingre. Vil ikke troppe opp og så bli fortalt "sorry, for feit!" :( Anonymous poster hash: 32265...dc5

Har en mann som må kutte vekt innen idrett så vet at det funker ;) Om du har tilgang på badstue så er det også genialt for å få fjernet det meste av overkuddsvannet. Får du rollen så spis normalt igjen for du kommer nok til å føle deg ganske slapp og dehydrert etter "vektkuttet"

Fokuser da på godt med proteiner og fett og få i deg karbohydrater gjennom bønner, kikerter, grønnsaker, havregryn etc. Drikk kun vann(selv sukkerfrie drikker kan holde en del vann) og få inn noen gode kardioøkter minst 3 ganger i uka. Da vil du raskt komme tilbake i god og fast form :)

AnonymBruker
Skrevet

Hold-in under klærne?

Anonymous poster hash: 6aa0b...2d8
AnonymBruker
Skrevet

Hold-in under klærne?

Anonymous poster hash: 6aa0b...2d8

Hvor mye hjelper det egentlig? Litt skeptisk til ideen om at man bare blir "mindre".

Kanskje jeg finner en som backup.

Gjest Runforit
Skrevet

Hvor mye hjelper det egentlig? Litt skeptisk til ideen om at man bare blir "mindre". Kanskje jeg finner en som backup. Anonymous poster hash: 32265...dc5

Det "jevner" ut så du ser slankere ut.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vurderer noe hold-in under klærne så tror jeg at jeg ville gått for en type bodyting... ala denne:

http://www.zalando.no/triumph-shape-sensation-undertoy-sort-tr521k00x-802.html

Men, den hjelper jo bare på å holde magen litt inn, og ikke så mye mere.

Mulig jeg investerer i noe slikt...jeg er 75DD i bryststr. og de kan få meg til å se litt lubben ut... kanskje en fin ting å bruke faktisk.

• Liker 1
Skrevet

Mulig jeg investerer i noe slikt...jeg er 75DD i bryststr. og de kan få meg til å se litt lubben ut... kanskje en fin ting å bruke faktisk.

Inn i huleste! Litt av noen pupper på deg da:)

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Vær deg selv !

Selvtillit kommer også frem på film :)

Endret av Coolaid
AnonymBruker
Skrevet

Du er 175 cm og veier 65 kilo hvor mesteparten av vekta sitter på puppestellet? Da er det nok rimelig mye "skinn og bein" allerede og jeg kan ikke se hvor du skal ta vekta fra på så kort tid.

Anonymous poster hash: 8a43c...920
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er 175 cm og veier 65 kilo hvor mesteparten av vekta sitter på puppestellet? Da er det nok rimelig mye "skinn og bein" allerede og jeg kan ikke se hvor du skal ta vekta fra på så kort tid.

Anonymous poster hash: 8a43c...920

Jeg har fett på hofter og lår og litt oppblåst mage for tiden.

Sjekket nettopp kalendar og mensen kommer snart :( Da er det muligens derfor. Jeg tar runforits råd uansett og ser om det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...