AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Ja, møtte en fyr på festival, vi hang sammen, rota litt, men jeg sa nei til noe mer.. Akkurat der og da følte jeg at det bare ville bli vannvittig kleint med ons også møte han resten av uka Han spurte og jeg sa det var en dårlig ide, det forstod han. Jeg sa hele tiden nei til noe mer enn flørting og syns det var lett og ende opp med han på slutten av kvelden.. Han var veldig koselig og mange av de egenskapene jeg ser hos en kjæreste. MEN man finner neppe sin fremtidige type på fylla Fant han på Facebook og lurer rett og slett på om jeg skal adde han... Nå angrer jeg at jeg ikke gikk lengre med han, men gjort er gjort Er veldig usikker, det kribler i magen når jeg tenker på han.... Er det teit å adde han? Tenk om han ikke husker meg? :/ Vi var veldig fulle og brukte kun fornavn.. Har veldig anonym facebookprofil, så vanskelig å finne ut hvem jeg er =P Tenk og være 22 og være så usikker på noe enkelt som dette Han bor forresten 3,5 timer unna meg, 1.august flytter jeg og da blir det 6,5 timer... Noen som har addet ONS og endt opp med et godt resultat? Hva sier jeg? Anonymous poster hash: ce3d4...654
Ms. Steele Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Det kan du vel bare gjøre? Å ha en kontakt på face er jo ikke akkurat bindende. Er jo bare hyggelig det!
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Få et bedre liv. Slett deg fra Facebook. Gå på biblioteket og glem det overflatiske! Anonymous poster hash: 3f4e3...00e
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 gjør det! Anonymous poster hash: ecf94...49a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #6 Skrevet 5. juli 2014 Jeg la ut ett tilsvarende innlegg tidligere om "å søke han opp på fb" jeg har ikke møtt han engang.. Å nå gjorde jeg det Du har jo møtt han så er mer naturlig å legge han til, hadde ikke nølt.. Bare gjør det hva har man å tape Anonymous poster hash: 74cd9...3b6
Mango Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 Jeg møtte min kjæreste på fylla, ikke noe ONS, men litt roting og flørting. Nå var det han som tok kontakt med meg, men er absolutt ikke umulig å finne den rette på den måten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå