AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Jeg vet ikke om han fortsatt drikker like mye som han gjorde da vi var i lag men han kan være farlig for seg selv og andre når han drikker. Det var derfor jeg gikk ifra han. Han prøvde å ta livet sitt opptil 5 ganger og slo ned folk på byn på fylla. Og det siste som fikk meg til å forlate han var det at han dro meg etter håret og tvang meg til å ha sex med han. Hører at han drikker litt ofte for tiden og begynner egentlig å være redd for at han kanskje vil komme på døren min og lage kvalme. Han er tidligere dømt for vold to ganger. Det er lenge siden det ble slutt men han drakk ikke like mye da som han gjør nå. Hva gjør jeg?Anonymous poster hash: 88cb4...352
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Ingenting. Han er din eks. Hvis han er aggressiv og kommer hjem til deg ringer du politiet. Anonymous poster hash: f30b7...6c4 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Jeg er gravid. Med min nye mann. Føler generelt at livet er på plass. Men klarer ikke slappe av. Hver gang det nærmer seg helg så sitter jeg hjemme og følger med på alle biler som kjører forbi og låser alle dører. Jeg er så lei av å ha det slik. TsAnonymous poster hash: 88cb4...352
Hulderen Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Jeg er gravid. Med min nye mann. Føler generelt at livet er på plass. Men klarer ikke slappe av. Hver gang det nærmer seg helg så sitter jeg hjemme og følger med på alle biler som kjører forbi og låser alle dører. Jeg er så lei av å ha det slik. TsAnonymous poster hash: 88cb4...352 Har du grunn til å være redd? Har han truet deg etter at det ble slutt? Det kan virke som om angsten mest er i hodet ditt. Og som gravid er du ekstra sårbar fordi du er hormonell. Snakk med legen din. Kanskje kan du gå timer hos en psykolog som kan hjelpe deg å takle angsten. Hvis ikke - få med deg din mann og flytt langt unna.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 Han var veldig truende mot meg på fylla og når vi var i lag. Og det var "ett par" sinte meldinger og telefoner etter at jeg flyttet, men så ble det stille. 6 måneder siden jeg hørte noe ifra han og ca 3 år siden det ble slutt. TsAnonymous poster hash: 88cb4...352
Hulderen Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Når det har gått så lang tid uten kontakt kan du bare glemme ham. Det er forsvinnende liten sansynlighet for at han skal kontakte deg. Han har garantert fått noen andre å plage. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 En jeg kjenner var i lag med en alkoholiker og han reiste hjem til henne flere år etterpå og voldtatt henne. Derfor er jeg usikker og nervøs for at det kan skje meg også. Man vet jo aldri med ustabile menn? TsAnonymous poster hash: 88cb4...352
Gjest Eurodice Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Jeg er gravid. Med min nye mann. Føler generelt at livet er på plass. Men klarer ikke slappe av. Hver gang det nærmer seg helg så sitter jeg hjemme og følger med på alle biler som kjører forbi og låser alle dører. Jeg er så lei av å ha det slik. TsAnonymous poster hash: 88cb4...352 Er du ofte alene i helgene?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #9 Skrevet 7. juli 2014 Nei er aldri alene i helgene. TsAnonymous poster hash: 88cb4...352
Hulderen Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 En jeg kjenner var i lag med en alkoholiker og han reiste hjem til henne flere år etterpå og voldtatt henne. Derfor er jeg usikker og nervøs for at det kan skje meg også. Man vet jo aldri med ustabile menn? TsAnonymous poster hash: 88cb4...352 Alkoholikerer er ikke like. Det er veldig synd på hun du kjenner, men det er ingen grunn til at det samme skal skje med deg.
Gjest Coolaid Skrevet 9. juli 2014 #11 Skrevet 9. juli 2014 AnonymBruker, on 05 Jul 2014 - 22:03, said: Jeg er gravid. Med min nye mann. Føler generelt at livet er på plass. Men klarer ikke slappe av. Hver gang det nærmer seg helg så sitter jeg hjemme og følger med på alle biler som kjører forbi og låser alle dører. Jeg er så lei av å ha det slik. TsAnonymous poster hash: 88cb4...352 Du velger selv hva du skal bekymre deg over. Dersom dette ikke er hesiktsmessig for deg å bekymre deg over så kan du velge å legge det bort. Du gir bare næring til dramaet. Du er ikke helt ferdig å bearbeide samlivet med eksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå