Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg er sammen med en fyr, som ikke alltid behandler henne så bra. De har holdt sammen i 3-4 år nå, og i de vanskelige periodene har hun betrodd seg til meg, og jeg har prøvd å gi henne råd og omsider bedt henne om å gå fra han, fordi hun fortjener bedre. Hun har fortalt meg om at han har kalt henne stygge ting, at han har noe rart opplegg med eksdama si, og har prøvd å holde venninna mi "skjult" for eksdama og barna sine bl.a.

Jeg har ikke noe forhold til han typen hennes, kun møtt han ett par ganger helt i starten av forholdet deres, og de bor også 1,5 time unna meg, så jeg og venninna mi snakkes mest på Face.

Så igår møtte jeg han typen på byen. Og jeg gikk bort til han for å spørre etter venninna mi. Han sa de hadde gjort det slutt og at hun var i ferd med å flytte ut. Av en eller annen grunn begynte jeg å nevne ett par av de tingene hun har fortalt meg, som det med hemmeligholdingen av forholdet for eksdama hans og hvorfor han holder på sånn. Det var ikke noe utskjelling, men mer at jeg nevnte det for han at hun har fortalt meg om det. Uansett, på en eller annen måte klarte han å overtale meg til å gi han nr mitt, og han inviterte meg til seg neste helg, for å bli med ut på byen. Han er en del eldre enn meg (ca. 15 år), så jeg fleipa med at han kunne spleise meg med noen yngre kompiser av seg, men da bare lo han, og mente vel mer at jeg skulle "være med" han. Jeg skal så klart ikke reise til han.

Men idag snakket jeg med venninna mi, og hun fortalte at han hadde sagt at han hadde møtt meg på byen, men ikke noe mer. Og for henne var det ikke helt slutt mellom de, virka mer som om hun trodde de skulle gi det en sjanse til. Nå er jeg bare redd hun finner ut hva jeg har sagt til han, at han vil konfrontere henne med det hvis de krangler en gang f.eks. Og at hun finner ut at han fikk nr mitt.. Hva skal jeg gjøre? Ikke alltid bare å skylde på fylla heller..

Anonymous poster hash: 7da33...487

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ærlig og forteller sannheten. beste måten å deale med en kjip handling. Holder du det skjult og det kommer fem senere blir det ofte mye verre - fem fjær blir fem høns osv.. Vær en od evnninne og gjør det riktige..

• Liker 2
Skrevet

Han inviterte deg til han? Men, han bor jo sammen med venninna di? Han mener at hun flytter ut og hun mener at hun ikke gjør det?

Uansett - du må si i fra til venninna di.

Gjest Blomsterert
Skrevet

En venninne av meg er sammen med en fyr, som ikke alltid behandler henne så bra. De har holdt sammen i 3-4 år nå, og i de vanskelige periodene har hun betrodd seg til meg, og jeg har prøvd å gi henne råd og omsider bedt henne om å gå fra han, fordi hun fortjener bedre. Hun har fortalt meg om at han har kalt henne stygge ting, at han har noe rart opplegg med eksdama si, og har prøvd å holde venninna mi "skjult" for eksdama og barna sine bl.a.

Jeg har ikke noe forhold til han typen hennes, kun møtt han ett par ganger helt i starten av forholdet deres, og de bor også 1,5 time unna meg, så jeg og venninna mi snakkes mest på Face.

Så igår møtte jeg han typen på byen. Og jeg gikk bort til han for å spørre etter venninna mi. Han sa de hadde gjort det slutt og at hun var i ferd med å flytte ut. Av en eller annen grunn begynte jeg å nevne ett par av de tingene hun har fortalt meg, som det med hemmeligholdingen av forholdet for eksdama hans og hvorfor han holder på sånn. Det var ikke noe utskjelling, men mer at jeg nevnte det for han at hun har fortalt meg om det. Uansett, på en eller annen måte klarte han å overtale meg til å gi han nr mitt, og han inviterte meg til seg neste helg, for å bli med ut på byen. Han er en del eldre enn meg (ca. 15 år), så jeg fleipa med at han kunne spleise meg med noen yngre kompiser av seg, men da bare lo han, og mente vel mer at jeg skulle "være med" han. Jeg skal så klart ikke reise til han.

Men idag snakket jeg med venninna mi, og hun fortalte at han hadde sagt at han hadde møtt meg på byen, men ikke noe mer. Og for henne var det ikke helt slutt mellom de, virka mer som om hun trodde de skulle gi det en sjanse til. Nå er jeg bare redd hun finner ut hva jeg har sagt til han, at han vil konfrontere henne med det hvis de krangler en gang f.eks. Og at hun finner ut at han fikk nr mitt.. Hva skal jeg gjøre? Ikke alltid bare å skylde på fylla heller..

Hva svarte han på hvorfor han oppførte seg sånn da?

Klarte han å forklare det så uskyldig at du ga ham nr ditt og hadde en spøkefull tone med ham etterpå altså?

Ja,dette var dumt av deg,og du bør fortelle venninnen din.

Det var en illojal handling fra deg,men ikke utilgivelig.

Så snakk med venninnen din du,sånn at du ikke i tillegg til dette,også skjuler ting for henne.

AnonymBruker
Skrevet

Skal du knulle han da?

Anonymous poster hash: 96487...8ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal du knulle han da?

Anonymous poster hash: 96487...8ef

Selvfølgelig ikke.

Gjest nobilian
Skrevet (endret)

Selvfølgelig ikke.

Det er vel egentlig akkurat like "selvfølgelig" at du ikke gir nummeret ditt til en fyr som kanskje/kanskje ikke er i et forhold med ei venninne som regner deg som ei hun kan betro seg til, og som i tillegg er en som ikke har vært snill med venninna di.

Jesus.

Denne mannen er åpenbart en som vet å prate for seg, men det er ingen unnskyldning.

Hvis et forsøk på å konfrontere ham/spørre ham ut, endte med at han fikk nummeret ditt og en halvavtale om å treffes ei helg, er det faktisk ikke så selvfølgelig at du ikke ender på rygg i halmen.

Om jeg hadde fått en penny for hver gang jeg hørte "jeg har da såpass selvkontroll", etterfulgt av "det er det verste ligget jeg har hatt", da hadde jeg hatt - vel, mer enn en penny.

Edit: Om du skal komme fra dette med noe særlig selvrespekt i behold, skal du drite i å møte fyren i det store og hele.

Endret av nobilian
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig med Nobilian. Og så lurer jeg på alderen til deg og venninnen din.

Med tanke på at du forteller at denne mannen er 15 år eldre enn deg, altså.

Anonymous poster hash: e2c08...4eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...