Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et stort problem i foholdet, siden typen min tolke alt negativt eller må komme med frekke / stygge svar, så tør jeg til slutt ikke snakke med han.

Dagene blir fylt med stillhet, mens han bare kan snakke til meg om hva enn han vil - Gir jeg ikke han nok oppmerksomhet og interesse, da er det igjen et problem, da har jeg ikke svart bra nok... Hva enn jeg skal si, så blir han oppgitt. Det er kjempe vondt! Og hvis jeg skal fortelle noe som har skjedd eller lignende, avbryter han meg hver gang å sier "og poenget ditt er HVA DA?" ....

Så forventer han at jeg er den som kun lytter til han, og samtidig skal klare å vise han at jeg er glad i han. Jeg blir bare nervøs og trist.

Hva gjør jeg angående dette? Vi er begge i 25 års alderen

Anonymous poster hash: a28a8...99e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dere er sammen fordi?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Har et stort problem i foholdet, siden typen min tolke alt negativt eller må komme med frekke / stygge svar, så tør jeg til slutt ikke snakke med han.

Dagene blir fylt med stillhet, mens han bare kan snakke til meg om hva enn han vil - Gir jeg ikke han nok oppmerksomhet og interesse, da er det igjen et problem, da har jeg ikke svart bra nok... Hva enn jeg skal si, så blir han oppgitt. Det er kjempe vondt! Og hvis jeg skal fortelle noe som har skjedd eller lignende, avbryter han meg hver gang å sier "og poenget ditt er HVA DA?" ....

Så forventer han at jeg er den som kun lytter til han, og samtidig skal klare å vise han at jeg er glad i han. Jeg blir bare nervøs og trist.

Dette høres fælt ut. Kjærlighet skal ikke gjøre vondt. Og dette høres ikke ut som kjærlighet i det hele tatt.

Dump han, er mitt råd Og les Sjarmør og tyrann (om helseskadelige personligheter) gratis på http://www.nb.no/

Anonymous poster hash: fc4e2...2d4

• Liker 1
Skrevet

Høres ikke ut som et godt forhold overhodet. Kommunikasjon er viktig i et forhold, og om ene parten ikke er åpen for det så blir det problematisk å få en god kommunikasjon.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen? Dette er bare ødeleggende for deg.

Anonymous poster hash: fc4e2...2d4

Skrevet

høres ikke bra ut! sånn skal ikke et forhold være-

Gjest Blomsterert
Skrevet

Virker som en usedvanlig sympatisk fyr.

Håper du går inderlig lei av ham,så du kan møte en som behandler deg med respekt.

Skrevet

Hvordan orker du å være sammen med en fyr du ikke kan snakke med?

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...