Comeback Kid Skrevet 23. juni 2004 #1 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg vet ikke om det er flere enn meg som synes at altfor mange innlegg under Seksualitet blir for fort fordømt og tillagt skjulte agendaer? Jeg synes det er altfor lav takhøyde her inne. Jeg skulle ønske at dette forumet kunne være litt mer åpent, og at flere kunne la være å høvle ned temastartere og heller la være å svare noen ganger. Jeg føler at mange av svarene ødelegger trådene. Eller....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. juni 2004 #2 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg føler at mange av svarene ødelegger trådene. For det gjør aaaaaaldri du, liksom? :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Comeback Kid Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 23. juni 2004 Ventet på den GreenSky....men ok....en deal...jeg skal aldri gjøre det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. juni 2004 #4 Del Skrevet 23. juni 2004 Ventet på den GreenSky.... Den som graver en grav, osv. (Men jeg har faktisk skjerpa meg, jeg. De trådene som jeg synes er og helt klart starta av "nappere", har jeg ikke svart på.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. juni 2004 #5 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg er enig med deg Comeback Kid. Tror mange ikke får noe bruktbart svar i det hele tatt fordi mange hopper på dem og skriker "Pervo!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2004 #6 Del Skrevet 23. juni 2004 --eller løk :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tispa på tur Skrevet 23. juni 2004 #7 Del Skrevet 23. juni 2004 Det har skjedd noe med takhøyden her inne... Jeg kan garantere at mange av mine skriverier ville blitt tatt for noe helt annet i dag enn de ble for et år sia eller så. Derfor bruker jeg også seksualitetsforumet, (forsåvidt hele KG) atskillig mindre enn tidligere. Jeg tok meg forresten den frihet å applaudere Waco her om dagen. Jeg gjorde dette av to årsaker: På den ene sia har Waco et godt poeng, sjøl om har ikke er den flinkeste til å formulere seg på KG-språk. På den andre sia ville jeg se hva som skjedde, om noen reagerte på applausen. Jeg er helt sikker på at reaksjonen ville blitt en helt annen om det var en annen bruker enn Waco som fikk applaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. juni 2004 #8 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg er enig med deg Comeback Kid. Tror mange ikke får noe bruktbart svar i det hele tatt fordi mange hopper på dem og skriker "Pervo!!!" Enig. Kan man ikke bare la være å svare på slike tråder hvis man tror det er noe muffens på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Comeback Kid Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 23. juni 2004 Ja og ofte kan det å la være å svare på innlegg være en vel så bra måte å få sagt sitt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 23. juni 2004 #10 Del Skrevet 23. juni 2004 Ja og ofte kan det å la være å svare på innlegg være en vel så bra måte å få sagt sitt på. Ja! Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå