AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Har har meldt meg inn på en datingside. Å har kommet over en veldig interessant gutt, han ser ut til å ha mange av egenskapende jeg ser etter hos en mann.. Å mange av dem samme interessene.. Ja jeg vet at man skal ta det litt med en klype salt, men interessen for å bli kjent og finne ut av hvem han er, er der.. Problemet er at jeg ikke får til å skrive en melding til han, og han trolig ikke til meg.. Har nok noe med at jeg(og han ser det ut som) er gratis medlem.. Jeg ser at både han å jeg titter innom sidene til hverandre ofte, har jeg sett på han går det ikke lange stunden til han er innom min osv.. Er det ok å søke han opp på fb og skrive en melding? Anonymous poster hash: d14e4...949
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Ja. Eller du kan betale for et medlemsskap for å sende han en melding. Begge deler er legitimt. Lykke til! Anonymous poster hash: 6c774...b35 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Har har meldt meg inn på en datingside. Å har kommet over en veldig interessant gutt, han ser ut til å ha mange av egenskapende jeg ser etter hos en mann.. Å mange av dem samme interessene.. Ja jeg vet at man skal ta det litt med en klype salt, men interessen for å bli kjent og finne ut av hvem han er, er der.. Problemet er at jeg ikke får til å skrive en melding til han, og han trolig ikke til meg.. Har nok noe med at jeg(og han ser det ut som) er gratis medlem.. Jeg ser at både han å jeg titter innom sidene til hverandre ofte, har jeg sett på han går det ikke lange stunden til han er innom min osv.. Er det ok å søke han opp på fb og skrive en melding?Anonymous poster hash: d14e4...949 Ja Lykke til Anonymous poster hash: 0881c...391
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Takk :D Skummelt, kansje bare gjøre det.. Må bare finne ut hva jeg kan skrive.. Anonymous poster hash: d14e4...949
OppNedPåAlt Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Men husk, at hvis du ikke er venn med han på facebook når du skriver meldingen, kan den havne i "annet" innboksen siden du er en fremmed. Det er få som jevnlig sjekker denne... 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Hmm.. Viste ikke om det en gang.. Så meldingen jeg sendte ser han kansje ikke..Anonymous poster hash: d14e4...949 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Hmm.. Viste ikke om det en gang.. Så meldingen jeg sendte ser han kansje ikke.. Å hvor finner jeg den annet innboksen? Anonymous poster hash: d14e4...949
Polly Ester Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Hvis du ser på linja der du har en globus og snakkeboblen og personer så trykker du på snakkeboblen - der du ser om du har fått meldinger som havner i vanlig chat. Hvis den har havnet i innboksen for annet så ser du det i en fane der. Det kommer ikke opp noen tall for antall private meldinger på den snakkeboblen på forsiden, du må aktivt trykke på snakkeboblen for å se om det er meldinger fra andre enn de du har på vennelista di. Det er under "annet" at disse spammeldingene også kommer - de fra utenlandske folk som har sett profilen din og syns at smilet ditt er så pent... 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Takk haha.. Jepp 12 slike meldinger var der, hvordan kunne du vite det.. Hehe Men da er det ikke sikkert han ser det da, hva gjør jeg nå :[ jaja..Anonymous poster hash: d14e4...949
maya86 Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 Det pleier å stå nederst i den ruta du skriver meldinga i at den vil havne i "other" innboksen fordi du ikke er venner med X som du sender melding til. Såvidt jeg husker så har den advarselen lysegul bakgrunn
Polly Ester Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 Jeg sendte melding til en fyr jeg møtte på byen for noen uker siden. Den havnet sikkert der - i mappen for "annet". Jeg fikk svar nesten en uke etter at jeg sendte meldingen. Så du kan fortsatt få svar. Det er fortsatt mulighet for at han ser meldingen din etterhvert. Jeg ville nok smurt meg med litt tålmodighet med jordbærsmak og ventet noen dager i hvert fall.
maya86 Skrevet 6. juli 2014 #12 Skrevet 6. juli 2014 om du ikke får opp en sånn advarsel så skal meldingene havne i rett innboks
OppNedPåAlt Skrevet 6. juli 2014 #13 Skrevet 6. juli 2014 Jeg fikk melding der fra ei som hadde samme hunderase som meg og med i samme klubb og ville ønske meg velkommen og om ikke vi kunne gå tur med hundene. Kjempekoselig. Problemet er at jeg ikke så den før 2 år senere, selv ETTER at vi hadde blitt venner på facebook. Og selvsagt etter at hun måtte avlive hunden. Så er ikke bare sånne utenlandske ekle menn der 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #14 Skrevet 6. juli 2014 Så sant.. huff da, men venner ble dere alikevel Anonymous poster hash: d14e4...949
Cambria Skrevet 6. juli 2014 #15 Skrevet 6. juli 2014 Av ren nysjerrighet: hvordan klarte du å finne han på Facebook? Hadde han fult navn på profilen? Lykke til! Håper det går bra 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #16 Skrevet 6. juli 2014 Takk for det fornavn og noe jeg tenkte kunne være halve etternavnet så da var det ikke så vanskelig å gjette seg til samt skrive sted.Anonymous poster hash: d14e4...949
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #17 Skrevet 8. juli 2014 Han fortsetter å gi meg små vink 😊 så har nok ikke sett meldingen.. Litt frustrerende egentlig.. Hehe.. Anonymous poster hash: d14e4...949
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #18 Skrevet 8. juli 2014 Å sende en venneforespørsel er for dumt, eller? Anonymous poster hash: ac68a...a5f 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #19 Skrevet 8. juli 2014 Hehe.. Sant.. Tenker nok for mye, er jo bare å gjøre det Anonymous poster hash: d14e4...949
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #20 Skrevet 9. juli 2014 Å sende en venneforespørsel er for dumt, eller? Anonymous poster hash: ac68a...a5f Neida, kjør på Anonymous poster hash: 62a58...a9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå