Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er du fornøyd med det? Hvor mye koster det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Liker det godt. Jeg har brukt nr 2, men til lys hud er nr 1 super. Prisen ligger vel på ca 270, tror jeg.

Skrevet

Jeg har lys hud og synes jeg blir litt oransje av nr 1. Har tenkt å prøve nr 2 hvis jeg skal kjøpe det igjen. Synes nr 2 ser mer naturlig ut i fargen.

Skrevet
Jeg har lys hud og synes jeg blir litt oransje av nr 1. Har tenkt å prøve nr 2 hvis jeg skal kjøpe det igjen. Synes nr 2 ser mer naturlig ut i fargen.

Jeg liker også nr.2 selv om hunden min er ganske lys. Nr.2 er mye mere gylden og minner mer om den frisk fargen man faktisk får av å være ute i solen. Må bare passe på at jeg ikke overdriver mengden! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

den hørtes fin ut,hvor kjøpes den?

Skrevet

Også veldig fornøyd med dette solpudderet - kjøper ikke noe annet igjen ( i hvert fall ikke så langt).

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det skimmer i det? Håper ikke det..

Gjest Ethereal
Skrevet

Jepp, det er bittelitt skimmer i det, så man ser sunn og frisk ut. Solpudder uten skimmer finner du hos f.eks Body Shop.

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes du jeg kan bruke solpudder med skimmer på en regnværsdag f.eks, eller må det være sol og sommer ute?

Leste forresten på nettet at det selges ett Guerlain terracotta solpudder i verden hvert 45 sek. Må være ganske populært da!

Gjest Ethereal
Skrevet

Det er så lite skimmer at det knapt synes, men det bidrar til at huden din får glød. Jeg likte også tidligere matt solpudder, men det jeg har nå er matt (og for mørkt), og jeg vurderer å kjøpe enten Guerlain eller Versace. De fleste solpudder har litt skimmer i seg.

Skrevet

En skal ikke bruke pudder uten foundation egentlig da, men går sikkert an..

Som regel bruker en pudder over foundation, for bl a å unngå blankhet, spesielt i T-sonen.

Kremrouge over pudder går ikke, det vil kladde seg. Kremrouge over foundation går.

Dagkrem, foundation, pudder, rouge. :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Du trenger ikke bruke foundation for å bruke solpudder! Jeg bruker kun litt løst pudder under for å matte ned huden, og det går kjempefint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...