Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2004 #1 Skrevet 23. juni 2004 Er du fornøyd med det? Hvor mye koster det?
Gjest Ethereal Skrevet 23. juni 2004 #2 Skrevet 23. juni 2004 Liker det godt. Jeg har brukt nr 2, men til lys hud er nr 1 super. Prisen ligger vel på ca 270, tror jeg.
Elze Skrevet 23. juni 2004 #3 Skrevet 23. juni 2004 Jeg har lys hud og synes jeg blir litt oransje av nr 1. Har tenkt å prøve nr 2 hvis jeg skal kjøpe det igjen. Synes nr 2 ser mer naturlig ut i fargen.
Frk Doodad Skrevet 23. juni 2004 #4 Skrevet 23. juni 2004 Jeg har lys hud og synes jeg blir litt oransje av nr 1. Har tenkt å prøve nr 2 hvis jeg skal kjøpe det igjen. Synes nr 2 ser mer naturlig ut i fargen. Jeg liker også nr.2 selv om hunden min er ganske lys. Nr.2 er mye mere gylden og minner mer om den frisk fargen man faktisk får av å være ute i solen. Må bare passe på at jeg ikke overdriver mengden!
ringblomst Skrevet 23. juni 2004 #7 Skrevet 23. juni 2004 Også veldig fornøyd med dette solpudderet - kjøper ikke noe annet igjen ( i hvert fall ikke så langt).
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #8 Skrevet 24. juni 2004 Er det skimmer i det? Håper ikke det..
Gjest Ethereal Skrevet 24. juni 2004 #9 Skrevet 24. juni 2004 Jepp, det er bittelitt skimmer i det, så man ser sunn og frisk ut. Solpudder uten skimmer finner du hos f.eks Body Shop.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #10 Skrevet 24. juni 2004 Synes du jeg kan bruke solpudder med skimmer på en regnværsdag f.eks, eller må det være sol og sommer ute? Leste forresten på nettet at det selges ett Guerlain terracotta solpudder i verden hvert 45 sek. Må være ganske populært da!
Gjest Ethereal Skrevet 24. juni 2004 #11 Skrevet 24. juni 2004 Det er så lite skimmer at det knapt synes, men det bidrar til at huden din får glød. Jeg likte også tidligere matt solpudder, men det jeg har nå er matt (og for mørkt), og jeg vurderer å kjøpe enten Guerlain eller Versace. De fleste solpudder har litt skimmer i seg.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #12 Skrevet 24. juni 2004 Takk for svaret. Har forresten hørt noe om at man ikke skal ta pudder over foundation, og ikke kremrouge f.eks over pudder. Stemmer det? Eller kan jeg ta solpudderet over en lett foundation? Det er dette som har fått så mye skryt? Eller har Guerlain flere typer? http://www.saksfifthavenue.com/main/Produc...te_refer=MSN001
Alterna Skrevet 24. juni 2004 #13 Skrevet 24. juni 2004 En skal ikke bruke pudder uten foundation egentlig da, men går sikkert an.. Som regel bruker en pudder over foundation, for bl a å unngå blankhet, spesielt i T-sonen. Kremrouge over pudder går ikke, det vil kladde seg. Kremrouge over foundation går. Dagkrem, foundation, pudder, rouge.
Gjest Ethereal Skrevet 24. juni 2004 #14 Skrevet 24. juni 2004 Du trenger ikke bruke foundation for å bruke solpudder! Jeg bruker kun litt løst pudder under for å matte ned huden, og det går kjempefint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå