Gjest Hel Skrevet 23. juni 2004 #1 Skrevet 23. juni 2004 http://www.teenmusic.com/d.asp?r=71549 Paris Hilton skal bli rapper?! Kanskje hun kan ta en duett med David Hasselhoff som planlegger lik kariere.
Gjest Moonshadow Skrevet 23. juni 2004 #2 Skrevet 23. juni 2004 http://www.teenmusic.com/d.asp?r=71549 Paris Hilton skal bli rapper?! Kanskje hun kan ta en duett med David Hasselhoff som planlegger lik kariere. Forundrer meg ikke.. Noe må hun jo gjøre for å holde seg i rampelyset.. Det med David Hasselhoff var foresten ikke sant.. IceT hadde i alle fall ikke tenkt og hjelpe han.
Gjest Hel Skrevet 23. juni 2004 #3 Skrevet 23. juni 2004 Åh? Det var nesten skuffende. Har vært gøy å se hvordan det endte opp.
Gjest Moonshadow Skrevet 23. juni 2004 #4 Skrevet 23. juni 2004 Åh? Det var nesten skuffende. Har vært gøy å se hvordan det endte opp. Synes ikke det jeg :-?
MiniMjau Skrevet 23. juni 2004 #5 Skrevet 23. juni 2004 I følge henne selv så er hun en habil sangerinne. Ja, sangstemmen er omvendt proposjonal med skjørtelengden...eller noe i den dur....
Gjest Moonshadow Skrevet 23. juni 2004 #6 Skrevet 23. juni 2004 I følge henne selv så er hun en habil sangerinne. Ja' date=' sangstemmen er omvendt proposjonal med skjørtelengden...eller noe i den dur....[/quote']
Gjest Phair Skrevet 23. juni 2004 #7 Skrevet 23. juni 2004 Så henne på Letterman i går og hun driver å spiller inn cd, men iflg skjønnheten selv er det Blondie inspirert. Og da har jeg bare en ting å si: "døh, Paris, ligg unna Debbie, di røy"!
-Fisken- Skrevet 23. juni 2004 #8 Skrevet 23. juni 2004 Så henne på Letterman i går og hun driver å spiller inn cd, men iflg skjønnheten selv er det Blondie inspirert. Og da har jeg bare en ting å si: "døh, Paris, ligg unna Debbie, di røy"!
Gjest Elenath Skrevet 23. juni 2004 #9 Skrevet 23. juni 2004 Så henne på Letterman i går og hun driver å spiller inn cd' date=' men iflg skjønnheten selv er det Blondie inspirert. Og da har jeg bare en ting å si: "døh, Paris, ligg unna Debbie, di røy"![/quote'] Jeg var veldig overrasket over henne i går jeg, hun gjorde faktisk en gangske fin figur - og det er det ikke mange som gjør hos Letterman. Dessuten bekreftet hun at the simple life bare er skuespill.
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2004 #10 Skrevet 23. juni 2004 Jeg var veldig overrasket over henne i går jeg, hun gjorde faktisk en gangske fin figur - og det er det ikke mange som gjør hos Letterman. Dessuten bekreftet hun at the simple life bare er skuespill. Jepp...samme tenkte jeg! (Jeg fikk inntrykk av at Letterman prøvde flere ganger å "drite henne ut"... hun tok det på strak arm...) Clea
Gjest Phair Skrevet 23. juni 2004 #11 Skrevet 23. juni 2004 Jepp...samme tenkte jeg! (Jeg fikk inntrykk av at Letterman prøvde flere ganger å "drite henne ut"... hun tok det på strak arm...) Clea For å sitere dr.phil: :oops: Det finnes ikke virkelighet, bare oppfatninger. Jeg synes det var direkte pinlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå