Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet
http://www.teenmusic.com/d.asp?r=71549

Paris Hilton skal bli rapper?! :hoho:

Kanskje hun kan ta en duett med David Hasselhoff som planlegger lik kariere. :tunge1:

Forundrer meg ikke.. Noe må hun jo gjøre for å holde seg i rampelyset..

Det med David Hasselhoff var foresten ikke sant.. IceT hadde i alle fall ikke tenkt og hjelpe han.

Skrevet

Åh?

Det var nesten skuffende. Har vært gøy å se hvordan det endte opp. :tunge1:

Gjest Moonshadow
Skrevet
Åh?

Det var nesten skuffende. Har vært gøy å se hvordan det endte opp. :tunge1:

Synes ikke det jeg :-?

:)

Skrevet

I følge henne selv så er hun en habil sangerinne. Ja, sangstemmen er omvendt proposjonal med skjørtelengden...eller noe i den dur....

Gjest Moonshadow
Skrevet
I følge henne selv så er hun en habil sangerinne. Ja' date=' sangstemmen er omvendt proposjonal med skjørtelengden...eller noe i den dur....[/quote'] :ler:
Gjest Phair
Skrevet

Så henne på Letterman i går og hun driver å spiller inn cd, men iflg skjønnheten selv er det Blondie inspirert. Og da har jeg bare en ting å si: "døh, Paris, ligg unna Debbie, di røy"!

Skrevet
Så henne på Letterman i går og hun driver å spiller inn cd, men iflg skjønnheten selv er det Blondie inspirert. Og da har jeg bare en ting å si: "døh, Paris, ligg unna Debbie, di røy"!

:ler:

Gjest Elenath
Skrevet
Så henne på Letterman i går og hun driver å spiller inn cd' date=' men iflg skjønnheten selv er det Blondie inspirert. Og da har jeg bare en ting å si: "døh, Paris, ligg unna Debbie, di røy"![/quote']

Jeg var veldig overrasket over henne i går jeg, hun gjorde faktisk en gangske fin figur - og det er det ikke mange som gjør hos Letterman. Dessuten bekreftet hun at the simple life bare er skuespill.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg var veldig overrasket over henne i går jeg, hun gjorde faktisk en gangske fin figur - og det er det ikke mange som gjør hos Letterman. Dessuten bekreftet hun at the simple life bare er skuespill.

Jepp...samme tenkte jeg! (Jeg fikk inntrykk av at Letterman prøvde flere ganger å "drite henne ut"... hun tok det på strak arm...)

Clea

Gjest Phair
Skrevet

Jepp...samme tenkte jeg! (Jeg fikk inntrykk av at Letterman prøvde flere ganger å "drite henne ut"... hun tok det på strak arm...)

Clea

For å sitere dr.phil: :oops:

Det finnes ikke virkelighet, bare oppfatninger. Jeg synes det var direkte pinlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...