Gå til innhold

Hvordan sette opp hår hvis man har flatt, tynt og kjedelig hår uten volum?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater håret mitt. AAAHHhh!! Det er så kjedelig. Jeg pleier som regel bare å sette det opp i hestehale. Det er liksom det eneste jeg kan. Siden håret mitt er sykt tynt og kjedelig er det ingenting som kler det føler jeg :(

Har du liknende hår? Hva gjør du med det? Hvordan styler du det osv?? Jeg har hår til litt under skuldre, men vurderer å klippe det kortere bare for å få litt volum i det. Og få en forandring.

Anonymous poster hash: c3e2c...cd4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min "go-to" sveis er donut eller en slik; http://glitter.no/produkter/# :) Har også uvanen med å sette opp i hestehale, så føler denne kan brukes til litt penere/annerledes hestehale :)

Skrevet

Klipp det! Jeg har nettopp gjort det og det blir mye finere og lettere å ha med å gjøre :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier og f.eks sette håret i en hestehandel men etter det dra lit oppå for å løsne det litt for å så feste det ned igjen med spenner håret får myeer volum og tekstur.

Man kan jo også krøllete håret og sette det opp i en dott da ser håret mye tykkere ut.

Og en litt rar ting men som faktisk gjør håret tykkere er å rette håret det er noe med varmen som gjør at jeg med en gang kjenner at håret har blidt mye tykkere. Varmen er ikke så bra for håret men gjør det ca. Annen hver gang jeg vasker håret og man legger merketil at hårstrikken ikke går eller sliter med å gå en ekstra runde rundt hestehalen!

Anonymous poster hash: 20b68...70e

AnonymBruker
Skrevet

Bruk også en del hår mouse og spray

Anonymous poster hash: 20b68...70e

Skrevet

Bruk tørrsjampo! Set skaper tekstur i tynt ( glatt???) hår. Da 'holder' enhver frisyre mye bedre og det er lettere å flette eller finne på andre spenstige ting ;) søk på YouTube! Der får jeg masse inspirasjon :D

Skrevet

Jeg har også glatt og kjedelig hår. Jeg pleier å bruke saltvansspray, eller en sånn mousse som heter matt and messy. Sprayer først, har i moussen, og "klemmer opp" håret og rufser litti det. Bruker også å tupere lett rundt hodebunnen, slik at det blir mer volum.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har omvendt problem :( Jeg har så mye hår at det er umulig å ha det løst. Ønsker meg glatt, tynt, lett hår. Mitt er bare poff liksom. Ikke kan jeg føne det for da ser det ut som om jeg har puttet fingeren i en stikkontakt uansett hva jeg putter i det først, ikke kan jeg bruke oljer, serumer og lotion for da henger det så tungt ned at det ser ut som hundeører. Har jeg det kortere enn mellom skulderbladene så står det rett ut fra ørene og ned.......argh! Hater håret mitt. Dere aner ikke hvor heldige det er!

Anonymous poster hash: c3e2b...2a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...