Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle egentlig gå ut med en fyr i morgen, men jeg har ikke så lyst alikevel. haha. Hvertfall ikke i morgen, siden jeg helst vil ha fri fra å gjøre noen ting i morgen. Har jobba så mye i det siste at jeg vil ha en dag for meg selv. Men lurer på om jeg vil i det hele tatt gå ut med han i utgangspunktet. Jeg føler meg ikke helt klar siden jeg ble singel for omtrent en 1 måned siden. Jeg orker bare ikke det presset allerede, og veit ikke en gang om han er den rette. Jeg vil egentlig bare slutte å kontakte han. Har han på face og har telefonnummeret hans.. Men vil jo ikke bare slette og blokke han sånn helt uten videre.. Hva skal jeg gjøre? Jeg kan jo si det sånn at jeg ikke vil møte han i det hele tatt, men det blir liksom så "kaldt".. :P haha.

Anonymous poster hash: fbe9d...39f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si du ikke var så klar til å date som du kanskje trodde du var.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har faktisk gjort nettopp det - sletta og blokka. Bare fordi jeg ikke orket å skulle drive å forklare og diskutere... Slemt, men.

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet (endret)

Å bare slette og blokkere synes jeg er utrolig feigt og barnselig. Denne mannen ser frem til å møte deg, og tror planene er klare. Tenk om det var deg noen gjor dette mot, og du satt igjen som et spørsmålstegn?

Ta å gjør som Sylvari sier. Gi beskjed :)

Endret av Lady.In.Heels
  • Liker 3
Skrevet

Du bør jo være ærlig og si at du ikke er klar for noen date, bedre å være ærlig enn å bare blokkere han.

Skrevet

Si det som det er. Ikke blokk/slett. Det er bare ufint og gir ingen mening.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hva du skal gjøre?

Har dere en avtale,syns jeg faktisk du kan møte ham. Dere har jo avtalt det,og da syns jeg det er dårlig å avlyse fordi du bare ombestemmer deg.

Du trenger jo ikke være med ham i mange timer?

Å blokkere ham skal du ihvertfall ikke gjøre!

Det er liksom mennesker vi har ned å gjøre,ikke ting som ikke har tanker og følelser. Oppfør deg som du ville en skulle gjort med deg i lignende situasjon. Syns du og flere ned deg kan vise ansvar og respekt ovenfor andre.

Du dør ikke av å møte han som AVTALT. Ego asså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...