Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken voks er best til å fjerne kraftige hår som sitter godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd så mange forskjellige, men er godt fornøyd med Veet sin varmvoks!

Gjest Odense
Skrevet

Har aldri vokset meg selv, skal til hudpleieren på fredag og vokse leggene for første gang..iiik..gruer meg litt...

Men regner med at det er verdt det , skulle ta 4-6 uker før hårene vokser ut igjen..

Gjest gjest1
Skrevet
Har aldri vokset meg selv, skal til hudpleieren på fredag og vokse leggene for første gang..iiik..gruer meg litt...

Men regner med at det er verdt det , skulle ta 4-6 uker før hårene vokser ut igjen..

4-6 uker er en sannhet med modifikasjoner.. De hårene som blir nappet ut vokser nok ut om 4-6 uker, men de hårene som ikke ble vokset vil komme frem tidligere. Jeg vokser meg omtrent annahver uke, fordi det alltid kommer noen småhår etterhvert.

Jeg er veldig fornøyd med Veet varmvoks. Roll-on voksen fra samme merke er dårlig.

Skrevet

Voks funker ikke på meg :-?

Skrevet

Bruker Veets kaldvoks-strips. Enkelt og funker for meg.

Skrevet

Jeg bruker Veet varmvoks, de kaldvoks-stripsene er helt elendige. De tar ikke godt nok og bare lugger istedet og det er jo tusen ganger verre. Varmvoksen vet du fester seg og den får med seg alt, raskt og greit.

Skrevet

Men er roll-ongreia dårlig altså? Jeg kjøpte den nettopp, for jeg syntes den så så enkel og grei ut...

Jaja, får heller tusle ut på badet og prøve, får bare håpe at hårene er lange nok til at det funker :)

(Har aldri vokset leggene før... gruer meg...)

Skrevet

De voksstripsene er veldig effektive

Den roll on greia ble bare søl syns jeg...

Skrevet

Mulig jeg har gigantiske legger, men jeg kjøpte en pakke voks-strips.. Kaldvoks altså..

Den holdt jo ikke akkurat til to par legger ;)

Blir jo billigere å vokse dem hos hudpleier..

Gjest allium
Skrevet

Jeg kjøpte Veet varmvoks for første gang for noen uker siden, og ble veldig overrasket over hvor lett og smertefritt det gikk. Og jeg har hårete legger !

En krukke ser ut til å holde til tre voksinger, så det er ikke så verst synes jeg.

Har prøvd voks-strips før, det var grusomt.

Skrevet
Jeg kjøpte Veet varmvoks for første gang for noen uker siden, og ble veldig overrasket over hvor lett og smertefritt det gikk.  Og jeg har hårete legger !

En krukke ser ut til å holde til tre voksinger, så det er ikke så verst synes jeg.

Har prøvd voks-strips før, det var grusomt.

Akkurat min mening! Raskt og smertefritt, en boks holder bare til to runder for meg da (kanskje jeg er litt mer ivrig med voksen). Husk å legge de tøystrimlene rett i en balje med vann, da kan du helt enkelt skylle av den brukte voksen og tørke strimlene, klar til bruk neste gang.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg liker best en voks som heter Sessu Natural Hair Remover. Den kan brukes kald (som jeg gjør), eller varmes opp. Husker ikke helt hva den koster, men tipper rundt hundrelappen? Parfymelle har den i hvert fall, og sikkert andre parfymerier også.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg liker best en voks som heter Sessu Natural Hair Remover. Den kan brukes kald (som jeg gjør)' date=' eller varmes opp. Husker ikke helt hva den koster, men tipper rundt hundrelappen? Parfymelle har den i hvert fall, og sikkert andre parfymerier også.[/quote']

Er den bedre enn de andre? Og hvorfor?

Jeg tenkt å prøve voks for første gang, og håper å treffe på et produkt som er tilnærmet perfekt for meg :)

Gjest Anonymous
Skrevet

hva koster det feks å vokse legger og lår hos hudpleier? må man bestille time eller kan man bare dumpe innom?

Skrevet
hva koster det feks å vokse legger og lår hos hudpleier? må man bestille time eller kan man bare dumpe innom?

Det kan variere noe i pris fra salong til salong. ca 300 kr for leggene. Ca dobbelt med lår.

Lønner seg nok å bestille tid i forveien, men du kan jo alltids stikke innom en salong og spørre. :) Det blir iallefall profesjonelt gjort da.

Skrevet

Hvordan funker Veet Varmvoks?

Når jeg skal på butikken, spør jeg bare etter Veet varmvoks da? Ei krukke?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan varmer dere voksen? Har ikke micro.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvordan varmer dere voksen? Har ikke micro.

Jeg pleier å varme den i vannbad, og det funker bra det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...