Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis min eks finner på å "ødelegge" for meg, la oss si han bestemmer seg for det, hva kan jeg forvente av han da? En kompis av han som ikke er venn med han lenger var innom jobben min og sa at han vil ta hevn. Kanskje. Kanskje ikke. Hvilke forholdsregler burde jeg ta?

Anonymous poster hash: b4886...3d4

Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Hvordan kan noen her vite noe om hva du kan forvente? Jøsses altså

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han kommer til å knulle deg i søvne?

Anonymous poster hash: 242f7...621

Skrevet

Hvis min eks finner på å "ødelegge" for meg, la oss si han bestemmer seg for det, hva kan jeg forvente av han da? En kompis av han som ikke er venn med han lenger var innom jobben min og sa at han vil ta hevn. Kanskje. Kanskje ikke. Hvilke forholdsregler burde jeg ta?

De fleste slike utsagn rer tomme trusler.

Begynner han og "plage deg" kan du ta kontakt med politiet. Han har nok ikke gjort noe ulovlig enda.

AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med politiet på mandaģ. Forklar saken. Du og politiet må vurdere din sak, sammen og finne ut hva denne eksen kan være i stand til å finne på. Politiet skal ha familiekoordìnatorer i alle fylker .

Anonymous poster hash: 0e993...a40

AnonymBruker
Skrevet

Ta med kompisen til politiet som vitne på at eksen har sagt dette som kompisen formidlet til deg.

Anonymous poster hash: a9a31...5f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...