Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså.... uansett hvor mange ganger dette skjer så fatter jeg ikke hva som er greia. Man møter ei jente på byen og alt virker veldig lovende. Man utveksler nummer og man tar kontakt dagen etter. Man snakker litt frem og tilbake, samtalen er fin og man avtaler å møtes over kaffe. Hva skjer videre? Jo, hun er sporløst forsvunnet. Ikke noe svar..... NADA!

Så da lurer jeg egentlig bare på hva som går gjennom hodet til ei jente når hun oppfører seg på denne måten? I hvilket univers er dette normal oppførsel? Synes dette er en gjenganger blant folk når det kommer til dating, og det er ganske så frustrerende. Jeg har googlet litt på det, men blir fortsatt ikke klokere. Ikke at det er så forferdelig nøye at jenta glapp, men jeg hater uavsluttede endinger uansett hvem det skulle gjelde.

Noen som har noen tanker om temaet? Har DU noen sinne gjort dette? Og i så fall: hva foregikk oppe i hodet ditt når du tok den avgjørelsen?

Anonymous poster hash: 537ec...393
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan også nevnes at det faktisk var HUN som sjekket opp meg.

TS

Anonymous poster hash: 537ec...393
Skrevet

Jeg er enig med deg at det der er en uting. Jeg har dog vært på den andre siden da. Menn som bare slutter å ta kontakt, slutter å svare på meldinger etc.

Jeg skulle også gjerne visst hvorfor noen er så uhøflige at de gjør sånn. Jeg mener at man bør si ifra dersom man ikke ønsker å ha noe mer kontakt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke gjort det. Men jeg har selv noen erfaringer med avvisning fra menn, ved at de først er ivrige, og når jeg så viser interesse tilbake, så snur de (uten at jeg vet om det er en sammenheng). Jeg trekker nå bare den slutningen at noen mennesker er flyktige og litt falske. Og at de er ikke verd å bruke mer tid å tenke på eller analysere. (Men jeg har brukt utrolig mye tid på å analysere tidligere, før jeg kom til min enkle konklusjon.)

Anonymous poster hash: ca486...3a6
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Min erfaring er at det er vanskeligere å møte igjen jenter fra en bytur enn jenter man møter i hverdagen helt edru. Grunnen til det er nok i hovedsak alkohol.

Snakker man med en jente på byen i noen minutter betyr det som regel ingenting og du er gjerne en blant mange i en lang rekke. Snakker dere sammen en hel kveld og faktisk blir litt kjent, øker det sjansene for at det skal bli noe mer, men dere var fortsatt begge fulle.

Tar du kontakt med en fremmed jente i hverdagen og snakker med henne i noen få minutter kan det bety svært mye og gjøre et stort inntrykk på henne. Kanskje er du den eneste som har gjort det hele måneden og til og med i hele livet hennes!

Som du skjønner anbefaler jeg å ta kontakt med kvinner i hverdagen. Det er noe rått, usminket og vakkert over å vise sin hengivenhet til en kvinne i hverdagen. Ingen alkohol eller andre unnskyldninger å lene seg på. Kun du og henne i øyeblikket:

Hei vakre jente. Du begeistrer og sjarmerer meg. Jeg liker deg. Vi burde bli bedre kjent.

:)

Skrevet

Jeg har gjort det en gang. Var lettest for meg å ignorere fremfor å gi en unnskyldning til å ikke snakke mer eller møtes. Var vel litt innbilsk og tenkte at han ble sur hvis jeg sa at jeg ikke var interessert. Var 18 da det skjedde. :)

Gjest ashanti
Skrevet

Dette er jo ikke et jentefenomen, dette skjer stadigvekk hos begge kjønn.

Jeg tenker at når det er alkohol med i bildet kan man ikke akkurat regne med at alt som blir sagt er ment helt oppriktig.

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Dette er jo ikke et jentefenomen, dette skjer stadigvekk hos begge kjønn.

Jeg tenker at når det er alkohol med i bildet kan man ikke akkurat regne med at alt som blir sagt er ment helt oppriktig.

Det er ikke bare snakk om oppriktighet, men man er i en helt annen sinnsstemning når man våkner dagen derpå. Har man hatt en skikkelig kule er det ikke en gang sikkert at man husker hvordan personen man utvekslet nummer med ser ut!

Det er derfor jeg og kameratene ofte sier til hverandre dagen derpå: "Jeg tror hun var fin."

Sist jente jeg møtte igjen fra en bytur husket jeg ikke en gang hvordan hun så ut før vi skulle møtes annet enn at hun var høyere enn meg og hadde langt brunt hår. Fant henne ikke på Facebook heller. Heldigvis var hun ganske flott, men hun ignorerte neste melding jeg sendte henne etter at vi hadde vært ute en gang og jeg skrev ikke flere.

Lol.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Uff, jeg får nesten lyst å slutte å gå på byen når jeg hører hvordan menn kan være. Selv klarer jeg å se om en mann er virkelig fin selv om jeg har drukket. Og ser han bra ut og er hyggelig, så er jeg interessert i å bli bedre kjent med han. Skulle ønske det fantes en mann som både ser bra ut og er seriøst interessert i meg. Kanskje finnes han, men jeg føler det er null sjanse for at jeg skal kunne finne han. Jeg er en romantisk sjel, men får aldri levd det ut.

Anonymous poster hash: ca486...3a6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vel egentlig gjort det mange ganger. . Grunnen til at jeg gjør det er fordi jeg ikke ser for meg at det kan bli noe seriøst med en jeg har snakka så vidt med i fylla, og det betyr egentlig ikke så mye for meg. Jeg blir egentlig litt satt ut av menn som nærmest ser på meg som kjæresten hans etter en fylletur, som jeg føler de som jeg har ignorert har gjort. Vet jeg litt om han fra før av, eller har felles bekjente, så blir det noe helt annet..

Anonymous poster hash: 2cb9c...5d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...