Gå til innhold

Date om en time!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 20 år, som skal på date med en gutt jeg aldri har møtt før, om bare en time!!! Aner ikke hva jeg skal ha på meg en gang, og trenger derfor hjelp. Det er varmt ute (25+), og det vil kanskje være naturlig med shorts... Men jeg føler jeg er for bleik til å ha på shorts, er liksom ikke like komfortabel i det som i bukse. I tillegg synes jeg skjørt eller kjole blir for pyntet, har heller ingen av delene som jeg har lyst til å bruke :(

Hva skal jeg gjøre?? Rekker ikke å kjøpe noe nytt heller. Shorts eller bukse?

Anonymous poster hash: f1109...0bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bukse, blir fort kaldere utover kvelden :)

Skrevet

Du er 20 år, stor pike nå, dette klarer du! Du har bare to valgmuligheter! *nikke iverig*

Gjest Steamboat
Skrevet

Bukse er kanskje det kjipeste plagget på jenter.

AnonymBruker
Skrevet

Bukse er kanskje det kjipeste plagget på jenter.

Hvorfor det? Skal jeg heller ta shorts?

Anonymous poster hash: 3cdb6...04c

AnonymBruker
Skrevet

Bukse, blir fort kaldere utover kvelden :)

Det er faktisk meldt varmere utover kvelden... For en gangs skyld håper jeg på litt kjølig vær, og da blir det selvfølgelig kjempefint...

AnonymBruker
Skrevet

Du er 20 år, stor pike nå, dette klarer du! Du har bare to valgmuligheter! *nikke iverig*

Hehe, joda ;) Men er så nervøs, klarer ikke å tenke klart. Angrer skikkelig på at jeg ikke planla antrekket tidligere.

Skrevet

Hehe, joda ;) Men er så nervøs, klarer ikke å tenke klart. Angrer skikkelig på at jeg ikke planla antrekket tidligere.

Næh, du er sikkert kjempepen, husk at alt kler den smukke ;)

AnonymBruker
Skrevet

Næh, du er sikkert kjempepen, husk at alt kler den smukke ;)

Men BUKSE eller SHORTS?? *panikk*

Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Hvorfor det? Skal jeg heller ta shorts?

Kjole eller skjørt. Det er ikke for pyntet til hverdags om sommeren.

Endret av Steamboat
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bukse!

Anonymous poster hash: 7f4ce...5ce
AnonymBruker
Skrevet

Kjole eller skjørt. Det er ikke for pyntet for hverdags om sommeren.

Men jeg har ingen kjoler eller skjørt jeg vil ha på meg. Har bare sånne typiske "festkjoler" hvis du skjønner hva jeg mener, passer seg ikke ute en ettermiddag føler jeg.

Skrevet

Bukse og en fin topp, eller en av festkjolene som du kan "dresse ned" litt?

Skrevet

Ta bukse. Så slipper du tenke på om det blir for kalt, om du er for bleik eller om han legger merke til cellulittene som kommer når en sitter (er ikke sikkert du får det da, men jeg får) :) Og om du er i Oslo-området så er det spådd plaskregn til kvelden.

Skrevet

Jeg ville også valgt bukse, for det er det du føler deg mest vel i. Og når du føler deg vel så er du sikkert mindre nervøs for alt annet også.

Lykke til på date. :)

Gjest Steamboat
Skrevet

Men jeg har ingen kjoler eller skjørt jeg vil ha på meg. Har bare sånne typiske "festkjoler" hvis du skjønner hva jeg mener, passer seg ikke ute en ettermiddag føler jeg.

Så ta det du er mest feminin i av shorts eller bukse. Men glem det at du er for bleik. Du har sikkert rimelig hotte bein om det er det du begymrer deg over

AnonymBruker
Skrevet

Ta bukse. Så slipper du tenke på om det blir for kalt, om du er for bleik eller om han legger merke til cellulittene som kommer når en sitter (er ikke sikkert du får det da, men jeg får) :) Og om du er i Oslo-området så er det spådd plaskregn til kvelden.

Er i Trøndelag, er meldt nesten 30 grader her fra kl 18... Men du har helt rett i at jeg slipper å tenke på at jeg er ukomfortabel. Overlever jo at det er litt varmt, men er redd for at han skal synes det er dumt med svart bukse på en så varm sommerdag, og at han heller liker litt sommerlige friske plagg, hvis du skjønner.

Skrevet

Er i Trøndelag, er meldt nesten 30 grader her fra kl 18... Men du har helt rett i at jeg slipper å tenke på at jeg er ukomfortabel. Overlever jo at det er litt varmt, men er redd for at han skal synes det er dumt med svart bukse på en så varm sommerdag, og at han heller liker litt sommerlige friske plagg, hvis du skjønner.

Gå for shorts! :) Husk solkrem :)

Skrevet

Ta det du føler for ;)

AnonymBruker
Skrevet

Gå for shorts! :) Husk solkrem :)

Det er mest overskyet, bare at det er så varmt som det er. Daten ble utsatt en time (han måtte det), så har heldigvis litt bedre tid. Men er fortsatt veldig usikker på hva jeg skal gå for :( Heller litt mot bukse, men er redd det skal bli for kjipt. Hater dette her :( Skulle ønske dette var en vanlig lørdag uten noen form for date....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...