Gå til innhold

Farmen 2004

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste programmet jeg kunne tenke meg å delta i.

Nei, jeg har ikke søkt.

Skrevet
Eneste programmet jeg kunne tenke meg å delta i.

:Nikke: Å delta er noe jeg ikke kunne tenkt meg i det hele tatt. kommer nok ikke til å se programmet heller.

Gjest tusjen
Skrevet

Jeg kommer også til å følge med på den serien, passer for hele familien :-)

tusjen

Skrevet

Gaute Grøtta Grav er en god programlederkandidat, i og med at han har vært gjennom det samme som deltagerne i farmen 2004 vil. Men jeg likte bedre Fridtjof Wilborn som programleder...

Personlig synes jeg farmen har en tendens til å bli litt kjedelig...

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Fridtjof Wilborn var en kjempe flott programleder. Hun som hadde det første programen (husker ikke navnet) var ikke så bra.

Gaute kommer sikkert til å klare seg bra. Jeg hadde håpet det var Arne Hjeltnes som skulle være programleder. Synes han er tøff.

Men uansett, jeg kommer til å se hver eneste episode.

Skrevet

Hvem var det som var programleder første sesong? :klø:

Gjest bluebird i.i.
Skrevet

Sarah Natasha Melbye

Skrevet

Absolutt Farmen-fan. Kommer til og følge med på hver eneste episode, så sant jeg har mulighet............ :)

Gjest Trulselinemor
Skrevet
Absolutt Farmen-fan. Kommer til og følge med på hver eneste episode' date=' så sant jeg har mulighet............ :)[/quote']

Du er ikke alene der. Vi kommer til å ta opp dersom vi ikke har mulighet til å se episoden en dag. Blir sikkert mange tårer denne gangen også. Blir veldig fort rørt og synes det er synd at noen må reise hjem.

Skrevet

Jeg skal også følge med, tror GGG kommer til å bli en utmerket programleder (selv om han har Norges snåleste navn, sammen med Audhild Gregoriusdotter Rotevatn! ;))

Kjenner forresten han som er årets mentor, kjernekar! Da blir det jo ekstra kjekt å følge med.

Og Kaupanger-distriktet er bare SÅ fantastisk!!!!

Skrevet

Er ike deltagerne en smule yngre enn de to forrige gangene? Eller er det bare jeg som innbiller meg det?

Blir uansett spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...