AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Denne er jo tobakk og nikotinfri og jeg kjenner den hjelper mot "snussuget" Jeg har stoppet helt med vanlig snus og tar maks 5 Onico snus om dagen.. Leser litt av hvert på nettet, både at det er ok for gravide og ikke. Og at den er veldig sterk for tannkjøttet i forhold til vanlig snus?Anonymous poster hash: 327ad...1c5
Sphynx Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Bytt det heller ut med pastiller! Mye bedre for tannkjøttet, babyen, deg og ånden! 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Eller sukkerfri tyggis, jeg erstattet røyk med tyggis.Anonymous poster hash: 8f5be...0df
Arianna Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Snakket med både jordmor og lege om dette, og den inneholder ikke noe som kan være skadelig for babyen. Jeg har brukt den i gaaanske mange måneder nå, og tannkjøttet mitt har blitt MYE bedre enn det var når jeg brukte vanlig snus!
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 Jeg snuste nesten en boks onico hver dag frem til 4 mnd, da sluttet jeg helt. Har gått veldig bra her men klarer du å gå over til pastiller er jo det lurt.. Anonymous poster hash: 4a6f1...677
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Jeg snuse 'tokbakk og nikotin fri' som man får kjøpt i Sverige, igjennom hele svangerskapet og nå mens jeg ammer. Denne inneholder grønn te, ginseng, og fluor. Koster ca 15,- boksen. Legen min fikk se på denne, og mente den var helt ok. Eneste var at ginseng kunne av å til gi litt hjerteklapp (tror det var det kun kalte det?) og det kunne man lett få av graviditet fra før, så jeg skulle bare være litt obs på ubehag. Vet ikke hva innholdet i denne er iforhold til onico? Jeg synes hvertfall den fungerer mye mye bedre. Ulempen er derimot at jeg aldri har blitt kvitt vanen med snusen.. Jeg får fortsatt rundt med en tåpelig klump under leppa, og suget etter snus har fortsatt ikke gitt seg. Så om man klarer å bare kutte helt er jo det best Anonymous poster hash: 988cc...cfd
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Men både grønn te og ginseng er jo noe man skal styre unna som gravid? Jeg fant nemlig en kjempegod nikotinfri snus, Qvit eller noe sånt, som inneholder ginseng. Står på boksen at gravide ikke skal bruke den. Anonymous poster hash: 70484...a64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå