nexus321 Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Jeg er 24 nesten 25 år gammel mann, eg har aldri hatt kjæreste eller kysset en jente i mitt liv. Du tenker sikkert at eg er veldig sjenert, at eg prater nesten aldri med jenter... Der tar du helt feil. Eg er veldig sosial, eg går ut på byen med vennene mine hver fredag og lørdag (jeg er utrolig pratsom). Og ja eg prater med damer på nattklubber, men selv om eg får dies nummer og eg ringer eller tekster dem får eg aldri noe svar. Nesten alle av vennene mine har kjærester unntatt meg. Det gjør meg utrolig deprimert. Jeg tenker alltid hva er galt med meg!? Jeg har blitt kjempe ensom. Til og med kusinene mine som er 9 år gammel har kjærester....rart å tenke at selv om de er så unge de er langt foran meg når det gjelder den delen av livet. Jeg er født her i Norge men eg ser utlandsk ut, er det grunnen? Er det liksom diskriminering som skjer her? Eg er ikke stygg, minimum søt, minimum! Kanskje pga hudfargen min er brunt damer her tenker på meg som mindre verdt eller noe. Kanskje eg bør flytte til USA eller noe. Tenker av og til at det kommer til å hjelpe meg. Jeg kan 4 språk. Jeg er kjempe flink til å lage mat. Jeg er morsom og søt. Hvorfor liker ikke damer meg??????? Jeg har spurt nesten alle av venninene mine, og de sier alltid at eg kommer til å finne noen etterhvert som liker meg for meg. Men de som sier det har dated gutter siden 14 års alderen. De har kysset og gått på date b.l.a. Eg har ikke gjort noe av det der, jeg tviler på at det kommer til å skje... Eg traff 2 jenter på byen som eg følte likte meg. De smilte veldig mye og eg følte at interaksjonen gikk utrolig bra. Eg fikk dies nummer. Men når eg ringte dem fant eg ut at det var et falsk nummer. Begge gangene! Jeg har vært utrolig deprimert siden da (forrige helg). Jeg har prøvd online dating og tinder men eg får aldri svar..
Gjest Steamboat Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Ønsker ikke å være frekk, men kan problemet være at du er litt rar? 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Hva betyr morsom og søt? Og hvis du hele tiden tenker at det er noe galt med deg, hva har du kommet fram til i tilfelle? Jeg sier ikke at noe er galt med deg, men hva tenker du selv som kan være årsaken dersom det skulle være deg selv som er problemet? Disse jentene du har truffet ute på byen kan ikke være noe å samle på uansett, så det burde du ikke bli deppa over. Anonymous poster hash: 70520...90f 2
Cocogirl Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Det finnes mangen der ute.. Man må bare finne riktig tid og mennesker
strawberry Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 Om det hjelper noe, så hadde min nåværende samboer nesten lignende situasjon (hadde bare kysset noen få jenter, og hatt sex 1 gang på fylla), og han var 24 når vi møttes. Bare ta det rolig, ikke virk desperat for da kan man lett tenke at du tar deg til takke med hvem som helst. Stol på deg selv, tenk at der er noen der ute for deg, men ikke stress med det!
nexus321 Skrevet 5. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2014 Om det hjelper noe, så hadde min nåværende samboer nesten lignende situasjon (hadde bare kysset noen få jenter, og hatt sex 1 gang på fylla), og han var 24 når vi møttes. Bare ta det rolig, ikke virk desperat for da kan man lett tenke at du tar deg til takke med hvem som helst. Stol på deg selv, tenk at der er noen der ute for deg, men ikke stress med det! Ja men det er jo noe helt annet. Samboeren din har kysset jenter, han har hatt sex. Han vet hvordan det føles, det gjør ikke jeg. Besides, jeg er snart 25 og det ser ikke ut som det kommer til å gå bedre for meg.
insanegrenade Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Jeg er 21 og har heller ikke hatt kjæreste før, kysset noen før eller hatt sex ;/
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Folkens, slutt å trøst dem det gjør bare saken verree. Realiteten er at dere (jomfruer/kysseløse) aldri får dere noe før dere forbedrer dere selv, ikke forvent at ei jente plutselig kommer fra ingensteds for å knulle dere. Dere må vise at dere er mannlige og dominante, dere må steppe opp gamet deres. Hvis dere skal fortsette med å klage om at ingen jenter vil ha dere så blir det bare sånn, jomfruer/kysseløse for resten av livet. Erfaringen min med sånne som dere er en tidligere venn av meg, som jeg gav opp på til slutt. Han var så irriterende og frekk, og måtte alltid klage på at han aldri hadde hatt seksuell erfaring med en kvinne. Han begynte etterhvert å bli involvert i shady greier så jeg droppa han helt.Anonymous poster hash: 0bc37...2d5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 "Søt" er fail. Sikt deg heller inn på "mandig". Søt fungerer på enkelte jenter det En forutsetning er jo at man har et bra utseende men. Anonymous poster hash: 21bef...0da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå