Gå til innhold

Mann som skal til frisøren - hva skal jeg be henne om?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Tenkte å ta meg en tur til frisøren, men vet ikke hvordan jeg vil ha det. Noen som har noen tips om hva jeg skal si?

Per nå er håret mitt halvlangt, til over ørene. Det er også tørt og uregjerlig med fall i, så noen Brad Pitt - aktig halvlang frisyre er neppe aktuelt.

Hvordan kan jeg ha håret mitt for at det skal funke? Vil helst ikke klippe meg kort, men burde kanskje det p.g.a. hvordan håret mitt er? Ellers har jeg tjukt og fyldig hår. Litt viker, men ingen måne.

Noen tips?

Anonymous poster hash: bf554...9eb
Videoannonse
Annonse
Gjest iGirl
Skrevet

Alt dette sier du til frisøren .. Så finner dere ut av det ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alt dette sier du til frisøren .. Så finner dere ut av det ;)

Hahaha. Ikke dumt. Men forslag mottas allikevel med takk. Vet ikke helt hvordan jeg vil ha det selv en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Frisøren er der for å sammen med deg komme frem til en frisyre du kler ut fra ansiktsform, hårtype mm. Du er i betraktelig tryggere hender der enn her :)

Anonymous poster hash: a0fbb...b4a
AnonymBruker
Skrevet

hva med å se igjennom bilder fra du var barn og opp til nå, se hvilke klipper som ikke passet til deg og hvilke som passer/er fine og så gå for noe som passer til deg

Anonymous poster hash: 1344e...959
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hva med å se igjennom bilder fra du var barn og opp til nå, se hvilke klipper som ikke passet til deg og hvilke som passer/er fine og så gå for noe som passer til deg

Anonymous poster hash: 1344e...959

Hadde langt, krøllete hår da jeg var liten. Har desverre ikke krøller igjen, bare fall. Hadde jeg hatt det skulle jeg gått for det.

Zach-Galifianakis.jpg

Er dette veldig grusomt? Det så ihvertfall "overkommelig" ut.

AnonymBruker
Skrevet

Alle de som har langt eller halvlangt hår har enten mye straightere hår enn meg, eller mer krøller, eller så ser de ikke ut. Samme andre steder jeg har leita også. Virker som at kanskje midt-i-mellom-hår ikke duger så bra for langt/halvlangt?

P.S. Har fullskjegg også. Og det skal forbli på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...