AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Hei! Vi har en gutt på to år (12,5kg, 90cm) som vi ønsker å ha muligheten til å bære når vi er på tur i skog, fjell og mark, men desverre synes jeg Beco Butterfly II som vi har nå er for liten til ham. Ønsker ikke å bruke bæremeis og ikke Babybjörn, og lurer på hvilke bæreseler dere kan anbefale til barn på hennes alder/størrelse? Har sett litt på Manduca New Style, evt. Ergo 360 eller Performance. Anonymous poster hash: 112b7...db5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Jeg har ergo til min toåring som er ca like stor som deres. Er veldig fornøyd! Vi vil heller ikke bruke bæremeis. Syns Ergo 360 gjør jobben! Anonymous poster hash: 01e86...889
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Ville også gått for en Ergo Anonymous poster hash: 0bb44...8be
Tante-Sofie Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Jeg byttet fra Beco Butterfly II til Ergo omkring den alderen der, ja.
Amys Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 Jeg har nylig tatt frem Ergoen igjen til min på 2, ca samme størrelse som din, og både han og jeg trives med den. Det er standard ergo da, ikke 360, jeg er usikker på hvor like de to er?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #6 Skrevet 5. juli 2014 Jeg har et bæresjal som kan brukes til barnet er 4-5 år tror jeg. Bb tai eller noe. Har ikke peil på hvor bra det er, min gutt ville ikke sitte i det når han var baby engang. Bare nevnte det fordi den kan brukes ganske lenge Anonymous poster hash: 1a7ea...31a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 Jeg har et bæresjal som kan brukes til barnet er 4-5 år tror jeg. Bb tai eller noe. Har ikke peil på hvor bra det er, min gutt ville ikke sitte i det når han var baby engang. Bare nevnte det fordi den kan brukes ganske lenge Anonymous poster hash: 1a7ea...31a VI hadde også bæresjal når han var mindre, men jeg syns det var litt vanskelig å knyte det stramt nok når han ble rundt 18 mnd. Da ble det bare slakkere og slakkere. Men utrooolig behagelig da når man får knyttet det stramt nok! Vi gikk over til ergo når jeg syns det ble vanskelig Ikke like behagelig, men absolutt bra nok! Anonymous poster hash: 01e86...889
Skogsprinsessa Skrevet 5. juli 2014 #8 Skrevet 5. juli 2014 Bare nysgjerrig: Hvorfor vil dere ikke bruke bæremeis?
Gjest Nikki09 Skrevet 5. juli 2014 #9 Skrevet 5. juli 2014 Jeg bruker ergobabyen ennå til jentungen. Hun blir 2 i oktober. Hun er 88 cm og 14 kg.
LilleBallerina Skrevet 5. juli 2014 #10 Skrevet 5. juli 2014 Jeg synes det er mer behagelig å bære i Becoen enn Ergoen. Har også prøvd med fireåringen. Han likte også Becoen best.
Schadenfreude Skrevet 5. juli 2014 #11 Skrevet 5. juli 2014 Vi byttet fra becoen til manduca rundt året. Syns den funker bra, og ungen liker seg også i den. Han er 93 cm og et par kilo tyngre enn din.
kokkos Skrevet 5. juli 2014 #12 Skrevet 5. juli 2014 Har ikke prøvd den sjøl, men har forstått at tula toddler visstnok skal være god.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #13 Skrevet 5. juli 2014 Tula toddler eller angelpack max (finnes på bæreglede hvis du bor i Oslo). Ikke prøvd noen av de selv, men skal trolig kjøpe tula toddler selv nå. Har og en to-åring og bare beco butterfly. Tenker det er greit å kjøpe noe tilpasset større barn som jeg kan bruke i lengere tid. Hvis du søker på nettet finner du tabeller som sammenlikner strl. på panelet på de ulike delene - ergo er ikke særlig større enn beco. Manduca er både høyere (med forlengerdel) og litt bredere. Evnt. vil alltid vevd sjal være et godt alternativ Anonymous poster hash: da0af...431
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå